arakelian

lumea mea, si-a altora.

reclama Volvo

20 Comments


Ca ati vazut-o toti, sunt sigura. Si eu, intr-un tarziu, dupa alti 6 milioane oameni, dar mai bine asa decat niciodata.


Precizia masinilor nu mi e pare grozava, pana la urma pe o pista de aeroport(neteda, ca pe strazile comune nu merge bine… ), cu 2 soferi, camere, senzori, si 50-100 de incercari inainte, cu un nebun ca Jean Claude Van Damme ce si-a facut singur cascadoriile timp de zeci de ani, cascadorii mult mai dificile si mai complexe, cred ca cel mai greu a fost trezitul la ora aia (apropo, e cineva care stie unde e filmat?).

Nu stiu daca le va creste scoring-ul pe piata masinilor, dar Volvo si Jean Claude van Damme si-au facut o reclama absolut reusita. Si regizorului 🙂

P.S. am stat sa examinez rotile, camasa fluturand, sa vad daca nu cumva e filmat cum inainteaza si derulat filmarea invers🙂
Iar unul din comentariile celor de la Volvo:
Volvo Trucks:
On each of the two side mirrors we built a small platform, one for each foot, for Mr. Van Damme to stand on. Just like in any other big film production, we also took additional safety precautions that are not visible in the film. However, we will not reveal all the exact details of how we set up the stunt.

Si atunci am cautat si gasit si..:

Mai multe despre reclamele Volvo, aici:

20 thoughts on “reclama Volvo

  1. Ha! Genial! Imi place, sunt impresionata! Si sunt greu de impresionat in ultima vreme!

  2. vai ce tare! mă bucur că ai postat. văzusem că există, pe facebook, dar nu m-a tentat să mă uit. abia aştept să se trezească mister să-i prezint descoperirea mea.🙂 (în speranţa că n-a apucat s-o vadă altundeva).

  3. haha, ce-am găsit pe facebook la comentarii:

    “Chuck Norris was driving both trucks”
    =)) (mor după glumiţe cu Chuck Norris) =))

  4. Pe mine m-a impresionat acest test drive de la Volvo😀

  5. Nici eu nu vazusem reclama. E impresionanta si mi se pare foarte misto ideea. Poate in realitate viteza tirurilor era mult mai mica decat asa cum pare in video.

  6. Reclama este geniala! Tocmai am scris si eu despre ea!

  7. S-a vazut din prima ca mergeau inapoi camioanele…dupa liniile dintr-e benzi.Nu am mai vazut-o sincer dar este foarte tare..O zi buna!

  8. iaka si versiunea moldovineasca:

  9. Ca orice parodie, nu ţi se pare prea grozavă, dacă nu ştii originalul.
    Pe de altă parte, cunoscându-i bine pe (unii) moldoveni, m-am amuzat teribil…

  10. ah, tocmai venisem si eu sa anunts linku de mai sus🙂
    rapida mai esti, tuh!🙂

  11. ai vazut parodiile astea?😀😀

    http://fr-ca.divertissement.yahoo.com/video/weihnachtsgrüße-chuck-norris-style-145606169.html

    si mai este una cu primarul din Toronto🙂

Leave a Reply

