arakelian

lumea mea, si-a altora.

pt adelina

7 Comments


Motivatie pt Adelina :

jamie oliver

7 thoughts on “pt adelina

  1. :)))) mersi de motivatie! Sa vezi cand o sa ma laud cu rezultatele.Si vad ca lumea e intersata de subiect asa ca voi mai vorbi despre asta, poate se motiveaza si altii.
    Moarte caloriilor! Sa arda-n chinuri!:))

  2. Eu am slabit 20kg in 2 ani. Respiram ca un porc cand stateam in pat si d-asta m-am hotarat sa dau cateva kg jos. Si m-am apucat de dieta pe la sfarsitul liceului, iar prin anul 3 de facultate m-am intalnit cu mai muli colegi din liceu la un suc la o terasa si unii dintre ei nu m-au recunoscut. :)))
    Si dupa ce slabisem eu asa vreo 15 kg, am inceput sa prind drag de un baiat caruia ii erau dragi fetele grase! :((

  3. Pe mine chiar m-ai motivat!๐Ÿ˜†

Leave a Reply

