arakelian

lumea mea, si-a altora.

bancuri de pe meil culese

3 Comments


Ultimul studiu medical la nivel național: la rezultatul analizelor medicii au
constatat ca tot mai multe persoane de etnie romă suferă din cauza
lipsei de fier.

Dinamo trebuie sa-l pună antrenor pe tipul care a câștigat Romanii au talent
vineri seara. Se pricepe foarte bine la antrenat câini.

Într-o localitate din județul Cluj slujba de înviere a început cu o zi
întârziere.
Vizibil foarte obosit preotul și-a cerut scuze public pentru întârziere,
refuzând sa declare motivul acesteia….
Totuși, un grup de credincioși l-au văzut pe Florin Piersic ieșind de
la spovedanie.

Se întâlnesc două prietene:
-Vai tu ce rău arăți! Auzisem că o să te lase soțul, dar nu chiar de
la etajul trei…

Înțelepciune bărbătească:
O tigaie plină – te hrănește, una goală – te educă.

Dacia a anunțat ca începând cu vara acestui an, la uzina de la Mioveni ,
va produce mașini nemțești second hand, deoarece se vând mai bine…

Şeful îi cheamă pe cei doi agenţi de vânzare ai săi şi le spune:
– Băieţi, eu sunt foarte nemulţumit de lucru pe care îl faceţi. Ce s-a
întâmplat?
Volumul vânzărilor e mizerabil, de aceea eu am hotărât, să vă trezesc
un pic din amorţeală şi să vă dau un nou stimulent. Cel care luna asta
va avea un volum de vânzări mai mare va primi un premiu – un sex oral
de neuitat, plătit din contul firmei. Întrebări sunt?
– Păi, cel care câştigă e clar ce primeşte, dar cel care pierde?
– Cel care pierde, o sa presteze…

Datorita inflației si creșterii pretului la munitie, nu va mai asteptati
la focuri de avertisment.

– Domnule, eu am cumpărat de la dvs acest cașcaval ieri..
– Da, și care e problema?
– Ați spus că e elvețian.
– Da.
– Am o întrebare, el de acolo a fost importat sau deportat?

Tatăl ii zice fiului:
– Mai bine ai trece examenul azi, dacă nu, sa uiți ca sunt tatal tau!
– Sigur, tata…..
Dupa 5 ore:
– Deci, cum a fost examenul?
– Iertați-mă, cine sunteți?

Doua blonde:
– De unde vii, fata? zice una.
– De la farmacie.
– Da’ ce-ai luat?
– Prezervative.
– Ia da-mi sa vad si eu, de care?
Scoate tipa si i le arata…
– Bleah, din alea ieftine. N-au nici un gust!…

De ziua ei, am dus-o pe nevasta-mea la un restaurant de fite, fara
sa-mi pese de cati bani voi cheltui.
Am servit sampanie, homar, caviar, somon si toate alea. Apoi,
dupa cateva paharele de coniac, ea imi zambeste seducator si-mi zice:
– Dupa ce ajungem acasa, am de gand sa fac chestia aia special pentru
tine, care stiu ca-ti place mai mult decat orice pe lume…
– Las-o naibii! i-am raspuns. Crezi ca dupa toate bunatatile astea o sa mai
pot manca cartofi prajiti?!

Stau pe internet, simt miros de cartofi prăjiți.
Problema e că eu am pus cartofii la fiert.

Soțul îi scrie soției blonde, din ”țările calde”:
– Iubito, la mine totul e perfect, m-am îndrăgostit complet de Ping – Pong.
Soția în criză de isterie:
– Eu tot timpul bănuiam că ești prost, dar să mă schimbi tu pe mine cu
un chinez….

– Cer divorț! Astăzi dimineata sotul m-a lovit, – ii spune
judecatorului o doamna.
– Si pana acum nu si-a cerut scuze? – întreabă judecătorul.
– Nu, “Salvarea” l-a dus la spital înainte ca el să-și revină.

Ma suna soția aseară:
– Sa stii ca am spart oglinda laterala…
– Pffffff, cum ai reușit?
– M-am răsturnat cu mașina.

Se întoarce nevastă-mea acasă azi cu o bucată de oglindă în mână.
– Asta-i tot ce-a mai rămas din ea… îmi zice.
– Eram sigur că o să se întâmple asta până la urmă, îi spun…
Maine sunt nevoit să mă duc să cumpăr altă oglindă!
– Iubitule, cred că n-ai înţeles… Asta-i tot ce-a mai rămas din maşină!

La o conferința de presa Viorel Lis a fost întrebat:
– Domnule Lis care a fost cel mai bun sfat pe care l-ați dat unui prieten?
Viorel Lis a răspuns cu ochii în lacrimi:
– Decebal, te rog, nu te bate cu romanii!

O surprind pe nevasta-mea într-o zi in pat cu altul.
– Ce dracu’ se întâmplă aici?…’Ai de capu’ tău, credeam ca ai
gusturi mai bune!…zic.
– Ma servesc singura…daca tu nu vrei sa faci sex cu mine! răspunse ea.
– Tu sa taci, ii spun, nu vorbeam cu tine!…

Soția face integrame, la 3 dimineața, cand pe usa intra sotul beat.
– Unde ai fost, porcule?
– Din cate?

Discuție pe chat:
– 67% din blonde sunt proaste rău…
– Pe mine nu ma afectează, eu fac parte din restul de 13%…

3 thoughts on “bancuri de pe meil culese

  1. Hi, hi ! Ce mica-i lumea ! Am primit si eu bancurile astea prin e-mail !😀

  2. vaaaaaaaaaaahahhahaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii! dar obiectez: ala cu tigaia nu e banc, e realitate! vine in manualul de instructiuni😉

Leave a Reply

