arakelian

lumea mea, si-a altora.

seara muzicala

2 Comments


Aseara am lenevit in casa, cu televizorul deschis la spectacolul din Arenele de la Arles . Piticania a devenit mare fan a operei clasice, spre uimirea si socul meu, adormind la a4-5a melodie(perioada de altfel de o liniste rara) . Intre cele cateva melodii, am inteles de ce sfera ei de interes e doar la vocile feminine: rochiile sclipitoare, colorate, voaluri, crinoline.  Printre picaturi, am admirat peisajul, zona, dar si descoperit Sirba Octet.   Din pacate nu am gasit pe youtube cele 2 melodii cantate: Basarabia, si Ukarinean Memory, melodii ce m-au impresionat, cu radacini in folclorul din Nordul Moldovei, si m-am multumit sa ascult :

Multumesc Sorin pt initiativa muzicala.

2 thoughts on “seara muzicala

  1. E extraordinară Isabelle Georges, multumesc pentru momentele de delectare !

Leave a Reply

