arakelian

lumea mea, si-a altora.

cannabis contra tumorilor

11 Comments


Acum stiu de ce fratele meu s-a dus in Olanda. A fost prea speriat de nr. din ce in ce mai mare de decese din familie datorita cancerului, probabil a citit studii referitoare la eficacitatea canabisului in cazurile de tumori,  (daca pun probabilitatea de 0.01% sa fi citit, inseamna ca e totusi, probabil, si nu fac o greseala de argumentare) , si f. probabil pt contrastul intre ordine si dezordine local.

La asa tratament protesteaza doar firmele producatoare de farmaceutice, singura lor sansa e legislatia. Pana si medicina homeopata, vegetariana, o aproba: e doar o planta!! nu e chimic, nu e chimioterapie, nu costa nimic, maxim ceva ani de inchisoare in anumite tari.

Privind statisticile deceselor in familie, banui ca fratele meu scapa de tumori cat timp va sta in olanda, dar ii cresc sansele sa faca o complicatie de plamani.

11 thoughts on “cannabis contra tumorilor

  1. Asa si Angelina si-a taiat toate “podoabele” ca nu cumva sa…
    Despre laboratoarele de medicamente am mai vorbit, au din ce în ce mai putini bani (!!??), dar ma întreb, de ce oare la Plafar toate ceaiurile de buruieni sunt mai scumpe decât medicamentele corespunzatoare?

    • buna intrebare🙂. Eu ceaiurile – le culeg personal. Adica menta din ghiveci, in situatii cacacioase. In rest imi aduc din Ro cate o cutie de cimbrisor (2 lei la plafar) – face minuni la tuse bronshica, tusea aia reziduala dupa o raceala, ce tine cateva sapt.

  2. Am vazut un filmulet despre cum poate trata canabisul si ma intrebam si eu oare de ce nu se poate folosi in scop terapeutic?

    • Eu am inteles de aici din Olanda (unde traiesc) ca se foloseste canabis – care este un drog)- pentru atenuarea durerilor si facerea lor suportbila, nicdecum pentru tratamentul bolii. Nu amint4eles ca aceasta planta are efecte de medicament. Doar ca alibi pentru folosisrea drogului ar fi de aparat acest punct de vedere.

      • Scuzati greselile de la scrisul pe computer: mi se bat turcii la gura si pe tastatura.

      • Pai , in general , painkillerele , cum le spune acestor medicamente pentru dureri , ce se dau , de obicei , bolnavilor cu cancer sau dupa operatii complicate , au in compozitie substante ca heroina , opium , canabis si asa mai departe…se folosesc , insa nu sunt la indemana fiecaruia….e clar😀 Ce-ar fi sa fie asa?😀

      • Pai in cafenele se vind ca drog. Oamenii disperati pe motive de sanatate, care din principiu evita preparatele chimice si au nevoie sa ia ceva pentru dureri, se duc si ei la cafenele, dar din alte motive decat iubitorii de doguri.
        In plus se pare ca fumatul acestui drog are efecte nocive asupra persoanei care il foloseste, mai ales daca este tanar. Efeectele nu se observa direct, ci mai tarziu.
        Sa nu cumva sa intelegi ca sunt ‘pentru’. La gimnaziul fiului meu se vindeau chestii din astea la subsolul scolii. Mi-a fost mare frica sa nu se lase si fiul meu influentat. Stiti cum e cu presiunea gloatei (prosti dar multi): ‘hai, ia si tu, altfel nu ai curaj… etc’. Din fericire nu a fost tentat.

  3. acum am si docomentul dovada🙂.
    Si da, in America, in unele state e acceptat sa cultivi cateva ghivece, pt consum propriu. In alte state, nu e acceptat, era un caz acum multi ani cand un grup de suport cancer se intalneau la madame acasa, la o tigara. Politia a facut razie si cand au vazut ce sera verde avea…..
    Amuzamentul apare ca i-au platit cautiunea … cu cheta in spital, si a scapat cu suspendare si munca voluntara la…spital🙂

  4. Cred ca eu am cativa vecini fuarte bolnavi, ca miroase cateodata de mama, mama. :)))

Leave a Reply

