arakelian

lumea mea, si-a altora.

iar bancuri, desi nu e luni

5 Comments


Dezmembrari auto
Un ţigan conducea Merţanu şi deodată face pana de cauciuc. Se dă jos din maşină să schimbe roata şi cum meşterea la ea, din senin, apare un alt ţigan şi îl întreabă:
– Ce faci aici mancaţ-aş?
– Păi scot roata.
Atunci al doilea ţigan sparge parbrizul şi spune satisfăcut:
– Gata frate, eu iau casetofonul.

In Franta
Cum zic tiganii cand ajung prima oara in Paris, in fata Turnului Eiffel?
“-Haauleu, cat fieeer veeechi!”

Tehnici de cersit
Doi cersetori, tigani romani in Italia, se intalnesc si se intreaba unul pe altul:
– Cati bani ai strans azi?
– 10 euro.
– 10 euro? Ce ai facut de ai strans doar 10 Euro?
– Am facut de toate – imbracat ponosit, saracacios, fata de milog, am si scris pe o placuta de carton ca am o nevasta si 4 copii de intretinut. Dar tu cat ai castigat?
– 5000 de euro !
– Ce?! Cum ai procedat de ti-au dat asa de mult?
– Am pus langa mine o bucata de carton pe care scria: “Imi lipsesc 10 euro sa ma intorc in Romania!”

Tiganul si esarfa
Ţiganu’ merge acasă:
– De-ai şti, muiere, ce eşarfă am vrut să-ţi aduc.
– Şi de ce n-ai adus-o, mînca-ţi-aş?
– N-am putut, se tot uita vînzătoarea la mine .

Despre tigani
De ce sînt ţiganii negri?
Pentru că, atunci cînd s-au născut ei, barza era în concediu şi i-a adus cioara!

Sedinta de informare
Ţiganul vine acasă foarte tîrziu şi Piranda îl ia la rost:
– Unde ai umblat, blestematule?
– La şedinţă, fă!
– Sedinţă, mo?!? Mă prosteşti în faţă?
– Stai aşa, fă. Să moară mama, am fost la şedinţă.
A venit cineva de la guvern şi ne-a zis:
“Citez: În 2002 vom avea de 2 ori mai multă carne.
Citez: Va creşte salariul cu 100%”.
Şi alte chestii din-astea.”
– Da’ ce înseamnă, mă, “citez”?
– Nici eu nu ştiu, dar cred că înseamnă ca un fel de “sanchi”.

Democratie si rasism
Puradelul il intreabă pe Bulibasa ce este democratia:
– Atunci când cheltuim ajutorul social in două zile si apoi
mergem si luăm ce-i al altuia, aia e democratia!
– Si ala nu zice nimic ?
– Ba da, dar aia e rasism !

Sondaj de opinie
Sondaj de opinie in Italia.
Oamenii sunt rugati sa raspunda prin “da” sau “nu” la afirmatia:
“Exista prea multi tigani in tara noastra”.
Rezultate:
20% : Nu!
30%: Da!
50%: Astia minte sa moara mama!

Alo, familia Popescu?
– Alo, familia Popescu?
– Nu stiu, manca-ti-as, de-abia am intrat .

Pui furat
Vecinul merge la tigan:
– Tigane, puradelul tau mi-a furat un pui.
Il cheama tiganu’ pe puradel:
– Mo! Ciordele cirikiliki?
– Ciordeles mo, ciordeles .
– Auzi ma ce zice asta, ca nici nu l-o vazut!

Zeama de varza
Un tigan beat mergea incetisor spre casa.
In drumul lui da de un baietel care se juca prin curte. Tiganul il intreaba :
– Noroc vericule. Nu ai pe-acasa niste zeama de varza, manca-ti-as?
– Ba da, avem, cum sa nu. Va aduc imediat!
Copilu ii aduce o oala cu zeama de varza tiganului.
Acesta soarbe insetat si il intreaba pe baietel :
– E bun ma. Mai ai?
– Da, mai avem un butoi plin.
Noi nu mancam varza din butoi ca au intrat niste sobolani in el
Tiganul scuipa si, nervos, da cu oala de pamant.
La care copilu :
– No vai maaa .. ai spart olita lui Gigel .

Perie de WC
Ţiganu’ către cumătru’-său:
– Să vezi, mîncaţi-aş, nevastă-mea a cumpărat o perie de WC.
– Şi cum e?
– Merge, dar ziarul era mai bun.

5 thoughts on “iar bancuri, desi nu e luni

  1. 😀 😀 😀

  2. Faine bancurile astea 😆 Ultima e tare! 😀

  3. Asta este rasism, Arakelian! Daca pune vreo piranda mana pe tine, adio plete in vant! :))

Leave a comment