arakelian

lumea mea, si-a altora.

leapsa de la Vio

5 Comments


1. Numeste si multumeste persoanei care ti-a nominalizat blogul. 
Vio

2. Scrie 11 lucruri despre tine pe care vrei sa le afle si ceilalti.
11??? Ce am vrut sa afle ceilalti, e deja scris pe blog.

3. Remuscari sau regrete?
Ohooo…

2. Ce vicii aveti?
Internet + dulciuri + ate

3. Când erati mici, ce voiati sa va faceti când o sa fiti mari?
nehotarata. Doctor, profesoara, vanzatoare, etc.

4. Un motiv pentru care v-ati trage pe loc o pereche de palme.
ca nu mi-am tinut gura si am fo prea sincera si directa

5. Cu ce va încarcati bateriile?
baie, tricotat, alergat,bicicleta ( mai greu ultimile acu, e frig, probleme cu plamanii, bicicleta furata)

6. Ce va scoate din sarite?
copiii suferind; si lenea oamenilor care doar se plang

7. De ce va e cel mai frica în viata?
nu mi-e frica de moarte ( Dumnezeu daca ma vrea,stie unde ma gaseste), dar mi-e frica sa nu imi pierd copilul.

8. Ce va place cel mai mult la poporul român?
muntii, limba moldoveneasca, muzica, etc

9. Care ar fi cel mai frumos cadou pe care ati vrea sa-l primiti de la partener?
o sa zic cand o sa primesc

10. Ce v-ati dori pentru blogul vostru?
timp sa fac alt blog

11. Cea mai mare dorinta pentru urmatorul an.
Pace în lume! Pace in mine.

5 thoughts on “leapsa de la Vio

  1. Eu nu stiu cum sa ma tin de blogul asta si tu vrei altul?

  2. Nu ti-e frica de paianjeni? Wow, ce curajoasa esti? Hai. zi macar ca ti-e frica de tzunami, sa nu ma simt eu cel mai speriat om din lume…:)De moarte nici eu nu ma tem, ce mare lucru sa ti se intample ce li se intampla tuturor!

    • paianjenii ii omor usor cu papucii; de serpi da, dar cum nu am contact cu ei -am uitat de frica asta; de caini vagabonzi dar si astia nu mai sunt aici. Nici de tzunami, daca e sa mor, stie Dumnezeu de unde sa ma ia, pana atunci eu am treaba.

Leave a Reply

