arakelian

lumea mea, si-a altora.

de la piersicuta

15 Comments


15 thoughts on “de la piersicuta

  1. foarte romaneasca chestia…

    • e legata de psihologia bolnavului.

      • Nu, nu am vrut sa spun asta. Cred insa sincer ca starea de spirit si mobilizarea fortelor vitale, ajuta. Dar nu cred de fel ca e atat de simplu cum zice doamna. Voiam sa spun mai sus ca din atitudinile extreme, pozitivism cras si spiritualitate totala, romanul fuge mereu spre a doua varianta. Olandezul spre prima.
        Cunosc o olandeza care corespunde tuturor cerintelor ( bucuria de viata, dorinta de a invinge cancerul, foarte prietenoasa si generoasa). Si totusi moare incet, cu toata dorinta ei de a spravietui, chemotherapie si planuri pentru o decada de acum inainte. E cu totul altfel decat sunt semenii autohtoni, despre care am citit intr-o carte englezeasca ca iti vin cu un cadou de 5 euro si mananca de 15; deh, englezii cu umorul lor, care e insa destul de adevarat. Desi trebuie sa recunosc ca nora mea s-a strofocat sa-mi gaseasca un cadou de ziua mea din partea lor de 8 euro. 5 + 3!!!!
        Probabil insa ca nu a gasit mai ieftin pe acolo. Sau poate ca e mai luminata, ca doar vine dintr-o vagauna din Frizonia. Nu sufera de chestii emotionale sau sociale asa cum am invatat noi sa traim in Romania. Si cu parintii ei tot cam asa se poarta.
        Cand ma gandesc cat ar merita Ank vindecarea….
        Asa ca nu cred chestia din film cu atata convingere ca vorbitoarea. E ceva, dar nu e niciodata atat de simplu si de alb-negru.
        Te-am socat sau suparat? Sper sa ma ierti.

        • raspund repede si fug la scoala.
          Si eu tot mesajul cu partea de stare de spirit, mobilizare forte vitale, impacarea cu n oi insine,a cceptarea mortii, poziitivism am remarcat-o
          Exista legaturi intre anumite probleme interioare, zbucium, si bolile aparute. Asa ca moralul sus, iti dau pe meil deseara ce am mai facut😉 pe adresa c.geo…

  2. bonjur, ţi-am dat o leapşă🙂

  3. ăhăăă😀
    tu, da’ deci nu-i obligator, putem face un joc de pingpong cu Friends pe youtube, de ex. :))

  4. Crina Veres are 4 copii, 4 facultati si a trecut prin multe (leucemie, cancer de colon)…din partea mea tot respectul si admiratia!

  5. Pingback: O leapsa | Jurnal de Belgia

  6. N-am rezistat mai mult de 5minute. Tanti doctor ma inspaimanta.

  7. ah. mersi mult de link. am găsit altele pe acel canal YT și partea a 3-a a a seriei despre noua medicina germana mi se pare cea mai cea. adica face sens si, pentru ca m-am apucat sa rascolesc netul dupa Hamer, chiar se leaga cu ce am mai vazut eu de-a lungul vietii. n-am vazut/citit tot, ca sa imi explic cum devine cu copiii mici de tot sau cei care se nasc direct bolnavi. Cand am avut eu un hop de trecut in viata am fost cadorisita cu Lazarev, ala e mai de speriat, Neuroanchiloza! :))) Apoi, din Tg Mures fiind eu, ascultand-o mi s-a facut dor de prietenii mei. Ca noi asa vorbim:)

    • modul cum explica dr Crina Veres e pe intelesul meu, o afona a domeniului. Atat ca mare atentie, a si zis, sunt niste mecanisme, nu absolut valabile. Organism sanatos implica un suflet sanatos, si mai ales un creier sanatos.
      Am inteles de ce in familia mea, una din femei au infrant cancerul, altele au murit dupa jumatate de an, si altele in 3 sapt. de la diagnostic. Toate de san.

  8. Piersicuta iti multumeste ca ai postat si tu acest film extraordinar, in care Crina explica pe intelesul tuturor mecanismul bolilor si mai ales propria noastra raspundere in declansarea (si in vindecarea!) lor.
    Te pup cu drag!

Leave a Reply

