arakelian

lumea mea, si-a altora.

bancuri

11 Comments


Un politist opreste in trafic o masina care mergea in zig-zag.
– Ce-ati baut? il intreaba pe sofer pregatindu-se sa scrie procesul verbal.
– Trece acolo 6-7 beri, ca sigur nu stii cum se scrie Champagne.
  Studenta la examenul de Economie. Subiectul: teoria economica a lui Adam Smith. Profesorul observa ca studenta nu are idee si dorind, totusi, s-o promoveze o intreaba:
– Dar care este prenumele lui Smith?
Fata se uita in sala… poate vre-un coleg ii va sopti, dar in zadar.
– Hai amintiti-va, este atat de simplu! Fara rezultat.
Profului i se face mila de studenta si parinteste o intreaba:
– Atunci, spune-mi: cum il chema pe primul barbat? Fata rosind si evident rusinata raspunde:
– Petrica…
Alinuta in clasa a VIII-a vine acasa de la scoala:
– Mama azi la scoala ne-au facut testul de virginitate la toate fetele. N-au gasit decat o singura virgina.
– Vai draga mamii, felicitari, tu esti aia, nu?
– Eu?!? Nu eu mama, diriginta!
  Un apel telefonic in cabinetul unui medic veterinar:
– Domnule doctor, in cateva momente trebuie sa ajunga la dumneavoastra soacra mea cu o catelusa foarte batrana. Va rog sa-i faceti o injectie cu o otrava puternica, sa nu se chinuie!
– Nici o problema! Dar cu catelusa ce sa fac? Stie sa se intoarca singura acasa?
1991. Ora de educatie sexuala. Profesoara povesteste jenata, copiii asculta cu respiratia taiata.
2012. Ora de educatie sexuala. Copiii se intrec sa povesteasca, profesoara asculta cu respiratia taiata.Alfred Nobel este considerat inventatorul dinamitei, deoarece ceilalti au fost de nerecunoscut.A bea un pahar de vin in fiecare zi, se considera un lucru util. Astazi am facut multe lucruri utile
Incendiu mare la un spital. Ca de obicei, sosesc operativ SMURD-ul si pompierii. Actioneaza organizat, se lupta cu flacarile, dar isi fac treaba profesionist, sting incendiul si intervin pentru salvarea persoanelor aflate in pericol. La urma, seful formatiei raporteaza managerului de spital:
– Dle doctor, operatiunea a fost incheiata cu succes, au fost salvati aproape toti, doar la subsol, din cele trei persoane inconstiente gasite acolo, doar doua am reusit sa le resuscitam, una… din pacate, a murit. Ne pare rau…
Doctorul:- Bai, sunteti nebuni? La subsol e morga !!!
  Bula se duce la scoala si-i spune doamnei invatatoare:
– Dar ce bine aratati, doamna invatatoare!
Invatatoarea:- Afara!!!
Bula, nedumerit, se ridica sa plece.
Invatatoarea:- Nu tu Bula, restul clasei!
Un lautar tigan isi strange sculele sa plece de la restaurant. Vine patronul si il intreaba ce face.
Tiganul: M-am saturat de tara asta de rasisti si xenofobi!
Patronul: Ce-ai patit? Daca e vreunul care a zis ceva rau de tine, il dau afara!
– Nu e vorba de nimeni de la serviciu, dar am facut un sondaj de opinie si asa am constatat.
– Pai ce ai intrebat?
– Sunteti de acord cu exterminarea ungurilor, a tiganilor si a farmacistilor?
– Pai de ce a farmacistilor?
– Ei, vezi, asa mi-au raspuns toti!
Dintre toate profesiile din lume, dansatoarele la bara afla cel mai repede daca au intrat sau nu banii.- Care este diferenta dintre vicii si obiceiuri?
– Viciile sunt defectele celorlalti, iar ale noastre sunt obiceiuri!

Problema nu e ca de astazi incepe sa doarma Connect-R, ci ca se trezeste Stefan Hrusca.

Pilotul: De unde vine linistea asta?
Copilotul: … de la motoare.

Doctorii nu recomanda ascultarea fanfarei in pozitia culcat si inconjurat de rude.

Sarea o broscuta fericita prin padure, cand intalneste o broasca ghicitoare.
-Broasca ghicitoare, imi zici si mie viitorul?
-Da. Saptamana viitoare vei face fericita o tanara frumoasa.
-Chiar asa? Ma va saruta si ma voi preface in print?
-Nu, va lua un 10 la biologie.
Un tata ii spune copilului sau:
– Copile, cand era Napoleon de varsta ta, avea doar note bune. Nu ca tine rele.
Atunci copilul spuse:
– Tata, cand era Napoleon de varsta ta, era imparat. Nu ca tine muncitor.

11 thoughts on “bancuri

  1. 😀 Un mod excelelnt de a descreti fruntea!😀

  2. Mai pastreaza pentru we!

  3. Bune bancuri ai ales, Arakelian! Imi place aceasta duminica tot mai mult. Pe unde intru gasesc glume bune, care imi starnesc rasul. Ce nu imi place? Faptul ca rad prea tare si mi-am trezit baietii din somn. :))

  4. grozavă discuția între pilot și copilot😀

  5. :)) si eu care tocmai il pusesem pe pufulos in pat, sa se culce.. :))))))
    bune bancuri! am horcait de ras aici indesata in fotoliu, pana a inceput sa mormaie pufosul de dincolo🙂

Leave a Reply

