arakelian

lumea mea, si-a altora.

o toamna frumoasa

4 Comments


Frunze sunt peste tot, castane la fel, si in parc, si sub canapea – avem o punga acasa, cumparate, din care nu am reusit nici sa fierb, nici sa coc, ca le mancam asa crude – si mi se par o bunatate, desi ma innec si tusesc la fiecare.

Cu bicicleta prin frunze, in ritm de Mr Bean, e fantastic. Frunze umede, pietrusul de dedesupt ma salveaza, gropile din drum imi explica sa reglez saua mai sus, dar mie tot mi-e frica, asa ca stau inca la nivel de 14 ani. Ce conteaza – derapez, schimb viteza si schimb si directia,cat nu lovesc pe nimeni continui asa. Adica am lovit un pod. Dar nu se pune, cat nu am cazut peste balustrada.

Dimineata o sa ma mobilizez sa plec mai devreme. La 7 30 e tarziu, chiar daca e intuneric, ideea ca trec pe langa 2 scoli mari, si sunt al naibii de multi copii acolo, si unii sunt mici, si misuna misuna misuna aleator.  Ca frunzele de toamna. Colorate, peste tot.
La scoala japoneza, spectacolul e de zile mari. Eu urc ultima panta, cobor pe langa bicicleta ca sunt deja obosita dupa 6.5 km. Nu e bai,  nu e nimeni in zona, nu incurc biciclistii – in fata scolii e doar o persoana, cu ecuson la gat, o japoneza mica de 35kile, care asteapta autobuzele scolare, ce aduna copiii japonezi din oras. Japoneza asta, in asteptare…face exercitii fizice. De una singura. Si eu abia mai imping la bicicleta.

4 thoughts on “o toamna frumoasa

  1. Cred ca traseul tau nu este deloc plictisitor , chiar daca e lung.In fond imbini utilul cu placutul 😀 Mi-ar place sa merg si eu cu bicicleta , insa nu am bicicleta 😦

  2. Cat de mult imi place cum vorbesti despre copiii pe care ii vezi in drumul tau. :))

  3. vreau poze 🙂 cu frunze, castane…

Leave a Reply

