arakelian

lumea mea, si-a altora.

un NU, contra suplimentelor

8 Comments


de felul meu sunt contra suplimentelor alimentare, nu sunt de acord cu produsele farmaceutice de genul asta. Cu atat cat majoritatea nu sunt testate. Inca un NU la produsele firmei Secom. Mai multe argumente, aici: http://totb.ro/uraste-ti-aproapele-ca-pe-tine-insuti . Eu am o singura argumentare de adus: crestinismul s-a construit pe relatia de dragoste sii respect intre oameni. Nu pe ura. Consider aceasta reclama un afront la o tara puternic ortodoxa.

8 thoughts on “un NU, contra suplimentelor

  1. Eu am văzut un pic altfel reclama aceea. Nu am un copil autist ca să ştiu ce implică acest lucru, dar sunt sigură că măcar o dată unii dintre aceşti părinţi s-au simţit la capătul puterilor, s-au întrebat de ce şi au crezut în sentimentul acela negativ. Totuşi la final mi se pare impresionant. Pe mine una m-a emoţionat extraordinar mama aceea frământată de gândurile acelea şi vedeam mai departe sentimentele de vinovăţie ce însoţesc genul acesta de ganduri. Nu ştiu nici ce mi-a venit să comentez că de obicei nu mă bag în stfel de discuţii. Poate sunt un pic mai sensibilă zilele acestea. Te pup! Te mai aştept pe la noi pe blog.

  2. Aaaa! Am uitat să menţionez că m-a impresionat şi atât… M-a impresionat strict ca un film artistic, dar nu mi se pare normal să se profite de sentimentele părinţilor şi de problemelor copiilor pentru profitul lor.

  3. catrinel, eu am vazut copii autisti. Si cunoscut si parintii lor. Din cei 3 parinti, nici unul nu a avut in minte…alte sentimente decat dragoste si oboseala, disperare si speranta. Nu ura. Pt mine, mi se pare un sentiment injositor – apare acolo unde nu este iubire.

    In plus, de la toti 3 stiu ca suplimentele nu ajuta – nu exista solutie la lingurita, problema la copii este ca nu asociaza lucruri, si creierul trebuie ajutat sa invete asocieri…altfel. Inteligenta nu se invata cu lingurita.

    • Recunosc că nu ştiu foarte multe despre autism şi nici nu am cunoscut pe cineva cu această problemă. Doar că mă gândeam că în momente de disperare, de oboseală oamenii reacţionează în multe feluri, gândesc multe lucruri în care de fapt nici nu cred. Am cunoscut îndeaproape pe cineva cu depresie şi ştiu că erau momente când chiar mă ura sau credea asta deşi în inima ei mă iubea nespus. De aceea mi-am imaginat că poate exista un părinte în realitate care într-un moment de disperare să îşi spună toate lucrurile acelea, să se simtă groznic după, să se învinovăţească şi absolut toată viaţa să îşi aducă aminte că pentru fracţiune de secundă a gândit acele lucruri şi să le regrete enorm.
      Eu am avut depresie postnatală. Au fost momente când aveam senzaţia că îmi urăsc soţul, erau momente când aveam o ciudă teribilă pe el. Am zis şi am gândit multe lucruri pe care le regret enorm. Şi acum mi se pune un nod în gât când mă gândesc la toate astea. A avut cu mine atâta răbdare! Îl iubesc cu tot sufletul şi sunt în stare să fac orice pentru el, dar au fost momente când parcă mintea mea era a altcuiva.

      • Catrinel, ai inteles esentialul. Ajungi sa urasti pe cel de alaturi(sot,copil,oricine de fapt) cand esti in depresie, sau sufletul ti-e chinuit. Ei, problema e din suflet, mi se pare nesimtit ca au speculat sentimentele parintelui si de a recomanda solutie un tratament de dat la copil, fara studii, fara fundament.
        Manipularea e colosala in Romania, si presa face orice pt bani. E inca socant pt mine sa vad cate produse farmaceutice , suplimente sunt vandute in Romania cu atata usurinta si interzise in occident.

  4. Pot crede ca un parinte ajunge la capatul puterilor, dar sa spuna ca o mama isi uraste copilul bolnav… Nu vreau sa spun mai mult, ca sunt plina de nervi.

  5. Tot e bine ca n-au facut o campanie anti-vaccinare, la cata lipsa de informatie e pe acolo. De fapt oricum nu mai au vaccinuri, deci n-avem de ce sa ne ingrijoram.

Leave a Reply

