arakelian

lumea mea, si-a altora.

din scuzele penibile ale celor prinsi cu dopajul in sange

2 Comments


De ceva ani tot ma amuz la scandalurile cu dopajul in lumea sportiva.  Adevarate perle, bune pt bac. De fapt, suspectez ca unii nu au luat bacul.
O sa spicuiesc cateva explicatii date ziaristilor, de vinovatii prinsi:
-mi-a dat mama un medicament de slabit. (marele fotbalism roman Mutu)
-am mancat carne de vita hranita cu substante interzise (substante interzise si la animale din anii 1970) ( un spaniol ciclist)
-am alergat pe ploaie, prin dreptul unor depozite de farmaceutice. Apa baltea, m-am stropit, de aia a iesit proba de urica contaminata… o atleta frantzuzoaica
– Lens Armstrong: am folosit doar un antiinflamator de la o crema folosita împotriva hemoroizilor pe care saua bicicletei i le-a facut .

Pe de alta parte, o declaratie care ma nauceste: toti ciclistii se dopeaza, alta sansa pt performanta nu exista.

‘E de la pasta de dinţi‘ – a spus alergătorul german Dieter Baumann, campion olimpic în 1992. El a afirmat că un necunoscut i-a pus o substanţă dopantă în pasta de dinţi. A fost sancţionat cu doi ani de suspendare.

‘Este pentru câinele meu astmatic’ – ciclistul belgian Franck Vandenbourcke a dat această explicaţie.

‘Nu pentru mine, ci pentru penisul meu’ –
atletul american LaShawn Merritt a pretins că a luat DHEA pentru a-şi mări penisul.


‘Am sărutat o femeie care avea cocaină pe gură’ – este scuza pe care a găsit-o tenismanul francez Richard Gasquet când a fost găsit pozitiv la cocaină.

 

2 thoughts on “din scuzele penibile ale celor prinsi cu dopajul in sange

  1. :))) cu imaginatia nu stau chiar asa de rau, dar din pacate nu ajuta la pedalat.

  2. :)) Multumesc. Este cel mai amuzant articol dintre cele pe care le-am citit in dimineata asta. Voi reveni cand se trezesc baietii, sa il citeasca si ei.
    Oamenii aia sunt nebuni sau ne cred atat de prosti incat sa inghitim nemestecate asemenea galusti? :))

Leave a Reply

