arakelian

lumea mea, si-a altora.

patimi de biciclista

15 Comments


am bicicleta, deci patimesc.

O sa fac poza cu cele 10 vanatai din genunchi. De 2 seri nu mai cad, deci nu mai apuc sa mai vad atatea vanatai la un loc.

Si ma doare si fundul, dar asta ca nu sunt obisnuita sa stau pe sa, si mai sunt si f. incordata. Cu capacele de canalizari si hopuri incep sa le evit – pt binele fundului meu.

Si imi ies si curbele. Nu cand vreau, dar ies. Clar sunt stangace, totul e mai simplu spre stanga.

Mai am si probleme de sincronizare: pedalez mai tare, apas si frana, cand de fapt trebuia sa franez.  Mai nasol e cand vreau sa schimb vitezele – din mers, evident. Ca fac si curbe, ca nu controlez bine ghidonul.

Nume finaliste: Margareta si Mercedes. Ca de, ieri a fo sarbatoare cu M.

De azi, ies in trafic. O sa port si casca.

15 thoughts on “patimi de biciclista

  1. Ca să-ţi iasă mai bine curbele, ia-le invers!
    O zi minunată!

  2. Cel de mai sus sunt eu, Biliuţă. N-am putut comenta decât pe F.

  3. o protectie pt fund nu stiu sa existe, dar genunchiere de ce nu ti-ai luat?!

    • initial nu m-am gandit sa investesc si in protectii. De fapt, nestiind sa merg pe bicicleta, ma asteptam sa invat in curs de 1 an, etc. Nu 3 ore😀
      Asa ca bugetul a fost, dupa caz, mic.
      Nici nu stiam ca sunt protectii, haha, stiam de casca, este casca… Voi cauta si protectii, pt ca intentionez in viitor sa plec pe drumuri lungi, nu doar prin parcare si pe trotuare goale , duminica seara.

  4. Felicitari! Ai reusit!🙂

    Exista si protectie de fund, niste pantaloni speciali. Si eu mi-am luat bicicleta fara cadru, cu sa joasa si pot atinge cu picioarele. Merg si pe a lui Musti, dar am probleme la revenirea pe sol🙂

  5. Nu am mai mers de mult cu bicicleta, dar imi amintesc perfect durerile musculare pe care le aveam dupa drumuri lungi. Cand coboram imi tremurau picioarele si ma dureau. :))
    Vreau sa vad poze cu genunchii, altfel nu cred.😛

  6. Felicitări!!! și știu eu ce vorbesc🙂 (ca una care a învățat anul trecut (și la o vârstă respectabilă😉 ) să meargă cu bicicleta :-D)

  7. am uitat să spun că eu n-am avut vănâtâi pe genunchi dar în schimb am făcut niște bătături în palme… am strâns ghidonul de parcă viața mea ar fi depins de asta🙂

  8. Pe când un drum pâna la Charleville, la vecini?

    • abia pedalai ieri 3km. La deal, cobor pe langa, inca nu fol. vitezele. Adica logic stiu, dar cand schimb o viteza din mers, schimb si pozitia ghidonului si ies la lucrarile agricole.

      O sa incerc in weekend sa vad daca rezist 6.5km pana la job si inapoi.

      P.S. google.map zice 155 km. 155!!!!!! de la mine pana la tine!!!! si eu ieri facui doar 3 ( poate 4 cu rundele in parcare care le fac sa ma invatz la curbe….)

  9. O pui în masina si mergem aici pe malul Meusei. Si nici nu-i nevoie s-o iei, am biciclete destule!

Leave a Reply

