arakelian

lumea mea, si-a altora.

eu cand vreau sa fluier, fluier

7 Comments


7 thoughts on “eu cand vreau sa fluier, fluier

  1. L-am vazut acum vreo doi ani. Grozav!
    Când te gândesti ca actorul principal este puscarias adevarat, dupa turnare s-a întors la pârnaie…

  2. Nu, actorul principal e chiar actor. Unul dintre actorii secundari s-a intors la parnaie, a iesit, iar a intrat si apoi a murit de o boala crunta.

    • Inseamna ca am fost informat gresit… Cred ca nu bausera apa suficient de plata sau berea fara suficient alcool. Sa vezi ce le fac!
      Multumesc!

  3. Si mie mi-a placut filmul, dar ma asteptam sa ii schimbe in bine pe cei care au jucat in film

  4. si noi l-amvazut acu 3 ani, la cinema. Impecabil. Si cand a fost filmat, actorul principal nici macar nu era actor, era la liceu.

  5. spre ruşinea mea, am primit filmul acum vreun an şi nici acum n-am reuşit să-l văd…

    • poti sa il vezi si acum. E un film romanesc, realitate romaneasca.
      Tine cont ca actorul principal avea 17-18 ani, era la liceu. Acum e student la ATF. La fel de realisti sunt actorii secundari – multi chiar puscariasi. Unul din ei, a ajuns inapoi in puscarie ( dupac ateva luni in care si-a cautat de lucru, si nimeni nu il angaja ca era tigan… a furat – avea un copil).

Leave a Reply

