arakelian

lumea mea, si-a altora.

bancuri (de pe meil culese)

Leave a comment


Cum păstraţi armonia conjugală ?

– Prin reciprocitate: Când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers: eu tac când soţia e nervoasă.

Mama il scrie o telegrama fiului:
– Cum a decurs examenul? Anunta-ma urgent!
– Examenul a decurs excelent, profesorul a fost in extaz. M-a rugat sa-l repet si la toamna!

– Am avut o discuţie serioasă cu soţul meu şi acum el nu fumeaza, nu bea şi nu merge la alte femei…. Stă liniştit în camera de reanimare!

Pacientul: Doctore, imi cade rau de tot parul. Ce puteti sa-mi dati să-l păstrez?
Doctorul: O cutie de pantofi.

Un cuplu trece prin fata unei cofetarii:
– Mmmmm, ce bine miroase, spune ea.
El: – Daca vrei, mai trecem odata!

O blonda intervievata…
– Cati soti ai avut?
– Doar ai mei? Sau aşa… in general?

– Acasa sunt ca un tigru…
-???
-Merg in patru labe si fara zgomot!

Nevasta către soţ:
– Dragule, tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti.
Soţul: – Pai ti-am spus o dată. Dacă o să fie vreo schimbare, atunci te anunţ!

Adevarata fericire consta in lucrurile mici: o mica vila , un mic iaht, o mica mostenire…

Ar trebui să dai întotdeauna 100% la locul de muncă !… 12% Luni, 23% Marţi, 40% Miercuri, 20% Joi si 5% vineri.

– Ai baut vreodata scotch?
– Da’ ce, tu ai fumat vreodată agrafe?

Sotul si sotia, seara in pat. Sotul:
– As vrea sa facem dragoste acum. Acum, te doresc atat de mult!
Sotia buimacita de somn:
– Te rog, nu acum. Mi-e foarte somn si ma doare si capul. Maine ! Iti promit!
Sotul:
– Sssssst! Vorbesc la telefon!

Soțul și soția prin parc: – Scumpo, încearcă să arăți că ești fericită. – De ce? – Doamna care vine spre noi, este prima mea soție.

 Î: Care este asemănarea dintre o mașină nouă și un soț?
R: Ambele funcționează bine în primul an…

Leave a Reply

