arakelian

lumea mea, si-a altora.

Intalnire dupa facultate -organizatorice

4 Comments


Banc:

Se organizează întâlnirea de 10 ani:
– Unde să fie întâlnirea de 10 ani?
– La restaurantul ” Moldova “, acolo sunt nişte chelneriţe misto, cu fuste mini şi ţâţe mari!

Se organizează întâlnirea de de 25 ani:
– Unde să fie întâlnirea de 25 ani?
– La restaurantul ” Moldova “, acolo se găteşte foarte bine şi sunt porţiile mari!

Se organizează întâlnirea de 35 ani:
– Unde să serbăm întâlnirea de 35 ani?
– La restaurantul ” Moldova “, acolo se poate mânca dietetic şi au şi meniu vegetarian!

Se organizează întâlnirea de 45 ani:
– Unde să fie întâlnirea de 45 ani?
– La restaurantul ” Moldova “, acolo este şi rampă pentru cărucior cu rotile!

Se organizează întâlnirea de 50 ani:
– Unde serbăm întâlnirea de 50 ani?
– La restaurantul ” Moldova “!
– Vai ce bine! Acolo n-am mai fost niciodată!!!

4 thoughts on “Intalnire dupa facultate -organizatorice

  1. In ritmul asta urmatoarea e la morga!
    Peste doi ani noi o facem pe aia de 45! Nu mai stiu unde ca oricum nu conteaza!!
    La Moldova! :)))

  2. asta e banc…tragicomic…
    Apropo, eu acum doi ani am avut bucuria sa intilnesc personal o colega de Blog care a venit in RO in vacanta de vara si am vrut sa mergem undeva la un restaurant … dar nu am gasit niciunde in jurul localitatii mele un restaurant cu rampa pentru carucioare sa pot intra si eu… asa ca am ratat prima mea iesire la un restaurant… am mers doar la o taraba si am mancat porumb fiert ca era pe strada si nu era nevoie de rampa😦

    • atunci trebuie sa iti faci o lista cu tot ce au terase. Si la care ai putea avea acces.

      Ca un comment, in cladirea unde lucrez eu este un sef, mare sef mare, in scaunul de rotile. O masina vine si il descarca in fata cladirii/il preia la 16 45. In fiecare zi. Am aflat dupa aproape 1 an ca e de origini…romane.

  3. Au fost sesizate exact etapele prin care trecem pe parcursul vietii.

Leave a Reply

