arakelian

lumea mea, si-a altora.

zi de doliu national in Belgia

6 Comments


astazi, guvernul a declarat zi de doliu national, pt cei peste 20 de copii morti in accidentul rutier din Elvetia. La ora 11, se va pastra un moment de reculegere.
Unul din colegii de birou, a venit in costum. GLuma mea a fost: “aaaa, mergi la interviu?”. raspunsul lui a fost superb si m-a pus la colt: “este modul meu in a onora ziua de doliu national”.

Mi-am adus aminte, acum ceva timp, intr-un aeroport, inainte de imbarcare anunta 1 minut de liniste inchinat celor care si-au dat viata pt pastrarea pacii in lume. Erau 2 curse inainte de inbarcare, s-au ridicat in picioare numai strainii, romanii …. chicoteau.

Si eu sunt romanca. Inca romanca.

Un multumesc, din Japonia:

6 thoughts on “zi de doliu national in Belgia

  1. Sincere condoleante acestor familii,nimic nu este mai dureros in aceasta lume ca moartea unui copil.
    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace.

  2. eu sunt cam pragmatică și am tendința să văd o oarecare poleială. în exterior totul pare frumos dar dincolo de acest exterior nu există mare lucru. doar câteva excepții.

    dar… și eu sunt româncă🙂 așa că părerea mea ar putea fi deformată de această realitate.

  3. Ce tragedie!Bietii parinti…

  4. Ha! In sfarsit m-am dumirit cum sa comentez iar pe wordpress, ca ma chinui de cateva zile. E enervant rau cu toate schimbarile astea!

Leave a Reply

