arakelian

lumea mea, si-a altora.

tot bancuri, evident

1 Comment


Jigodia soselelor

Pe o sosea,la o oră matinală, un tip care conducea liniștit spre seviciu,e
oprit de un nărod, îmbrăcat complet în roșu:
– Băi, nene, eu sunt jigodia roșie a șoselelor, dacă vrei să scapi de mine, dă
și matale ceva de haleală Scoate omu’ sandvisul din geantă și i-l dă,amuzat
de originalitatea „jigodiei”.
Mai merge puțin și-l oprește altul, îmbrăcat complet în verde:
– Șefu’, io mi-s jigodia verde a șoselelor și mi-e și mie sete .
Ăsta,deja iritat, îi dă totuși sticla lui de apă.
Și, că tot era pe-ntârziere, după vreun kilometru, îi iese-n față și unu
îmbrăcat complet în albastru.
Lasă băiatul geamul jos:
– Bă, fraiere, ție ce morții mă-tii să-ți mai dau?
– Permisul și actele mașinii,vă rog!

Maimuta si leul

Intr-o groapa adanca a nimerit un leu. Alaturi crestea un copac. Pe ramura
acestui copac sarea o maimuta si tot se bucura:
-Ei, gata, pisica rea ce esti! Ghearele pentru margele, dintii pentru
bijuterii, blana pentru covor, capul pe perete, asa iti trebuie!
Si asa vreo jumatate de ora. Dar ramura se rupe si maimuta cade alaturi de leu:
-Vai! Nici n-o sa ma crezi! Am coborat sa-mi cer scuze!

Cum poti sa excelezi la birou ?

Pasul 1: Deschizi un Excel
Pasul 2: Incepi sa excelezi
_________________________________
Oamenii de stiinta britanici in urma cercetarilor privind efectele
alcoolului asupra organismului uman, au stabilit urmatoarele:
Vodka + gheata = afecteaza rinichii
Rom + gheata = afecteaza ficatul
Whisky + gheata = afecteaza inima
Gin + gheata = afecteaza creierul
Cine ar fi crezut ca nenorocita aia de gheata poate afecta in asemenea hal
organismul ?!?

Un politist opreste un sofer pentru depasirea vitezei:
– Stii, am avut eu presimtirea ca voi da o amenda, de-aia te-am si asteptat aici toata ziua.
– Pai am venit cat de repede am putut!

– Nu stiu ce este mai nasol: faptul ca mi-a trimis un SMS “Hai sa ne despartim” sau faptul ca doua minute mai tarziu mi-a mai trimis unul: “Scuze, nu era pentru tine“?!

I: In ce luna vorbesc femeile cel mai putin?
R: Februarie.

I: Cum duci o femeie la dementa?
R: Ii dai o multime de bani si apoi inchizi toate magazinele.

Optimistii au inventat avionul, pesimistii parasuta.

I: Ce faci cu 365 de prezervative folosite?
R: Le topesti si faci un cauciuc pe care-l numesti Good Year.

– Aseara, la cinematograf, a fost timp de 10 minute pana de curent.
– Si nu s-a produs panica?
– Panica s-a produs cand a venit din nou lumina.

Vrei o iubita fotomodel? Vrei un Ferrari nou nout? Vrei o vacanta in Hawaii? Vrei bani sa nu-i poti numara?
Vino la Bricostore! Aici gasesti cea mai mare varietate de cuie in care sa-ti pui pofta!

De ani de zile, femeile isi doresc egalitate intre sexe, da’, din pacate, nu toti barbatii au sexul la fel de mare.

– Sotia dumitale va fi frumoasa, desteapta si bogata, ii spune ghicitoarea unui barbat.
– Minunat, dar ce fac cu actuala?

Sotia se duce la Politie sa-si declare sotul disparut.
– Ce mesaj sa-i transmitem in cazul in care il vom gasi?
– Spuneti-i ca mama nu mai vine la noi, s-a razgandit!

Un neamţ pe aeroport în Paris. Vameşul francez se uită la paşaport şi îl întreabă:
– Ocupation?
La care neamţul:
– No, no… just visiting

Doua doamne mai in varsta:
-In ziua de azi tinerii sunt mult mai destrabalati!
-Da draga, ai dreptate… Acum ar fi trebuit sa fim tinere!

One thought on “tot bancuri, evident

  1. Eu cam toata ziua excelez la serviciu🙂

    Bune bancurile , nu le stiam🙂

Leave a Reply

