arakelian

lumea mea, si-a altora.

vacanta imaginara

6 Comments


vacanta perfecta e la mare in sud, iarna. Intre Canare, seychelles, Hurghada, Cancun, Bora Bora, Bali sau Guam, alegem Tenerife. Algoritmul de filtrare e dificil, factorul primar de alegere va fi analizat in alt subiect.
Dimineata, la orele 8-9-10, mergem taraj-grabis spre plaja, fara multe negocieri, carand dupa noi prosoape, colaci, lopatele, galetuse, scoicile de ieri, toate in geanta de plaja cumparata acum ceva ani din Dragonul rosu, I sau II. De creme nu avem nevoie, nu ne-o arde soarele taman acum.
Ne intindem pe sezlonguri, imaginare de altfel. Mai incolo, apar nemtii. Ordonati, isi intind cerceafurile aliniate de un inginer german, evident. Nu mai sus, nu mai aproape, fara evitat pietre – probabil le-au greblat inainte.
CTC-ul din mine moare de curiozitate, asa ca scot ruleta imaginara, si ma duc sa masor distanta dintre cerceafuri. E regulamentara: 3.14 m intre ele; scot si busola: sunt bine orientate dupa soare. Is nemti, ma infoi in pepene, si apoi ma infiorez: ma gandesc ca la ei nu oi avea ce munci.

La pranz, ne retragem, si cautam un restaurant. ne scuturam de nisip inainte de a intra, ochim o masa cu see view, cerem un peste si mustacim la coctailul multicolor stratificat, via paiul cret. Imaginar, evident….

6 thoughts on “vacanta imaginara

  1. Un lucru nu inteleg: de ce nu e si Mamaia intre destinatii?
    S-au mai schimbat lucrurile, acum imi dau seama ca nu am scris nimic despre vacanta la mare. Sigur te convingeam🙂🙂

  2. haha. Deci in ultimii ani, gusturili meli s-au schimbat. Mult de tot.
    de 5 ani nu am mai servit un cort la 2mai, trecand la extrema cealalta, asortate cu multe stele(dar nu mai multe de cate dejete am la o mana); iar acum am si petentii de parvenita.
    Glumeam, speram(visam) ca dupa ce face ploada 5-7 ani, sa putem organiza o vacanta si cu cortul, oriunde:un munte,sau nu… . In schimb, in ultimii 2 ani, nu am pupat vacanta mai lunga de 1-2 zile libere, zilele de concediu ducandu-se pe varii situatii combinatorice:de genul: febre, bube, etc.

  3. Ai mei nici nu vor sa auda de cort … am dormit o noapte la casute , nu mai era decat cazare scumpa – la Sibiu – si le-am zis ca n-or sa moara o noapte. N-au murit, dar nici nu m-au iertat🙂
    Cunosc perioada de care zici, pana la 5 ani am incercat toate antibioticele din lume, mai ales in primul an de gradinita imediat gat rosu de capiasem. De la 5 ani face o raceala rezonabila pe iarna si gata. Acum ar vrea sa raceasca, sa mai chiuleasca si el, ca-i greu la liceu🙂, dar nu reuseste neam🙂

  4. aaaa – trist asta, fara cort. Noi avem unul – pana putem merge cu el, o sa expire🙂. Dar tot visez,da?

    cat despre raceli, sunt mandra posesoare a unui pui de eschimos:
    -18 gr in casa, ea sta in chiloti
    -1-2raceli pe sezonul rece(una primavara, una toamna).
    Dar toate bolili au venit in momentele mele preferate: varicela de Craciun, asa ca toti invitatii si-au mutat sediul petrecerii de revelion in alta casa pt ca unii nu au facut in copilarie si nici nu doreau sa faca acum🙂
    – bronsita astmatiforma inainte de weekendul prelungit la Valencia (pana la urma era pur alergica, asa ca aerul de mare din Valencia a fost minunat pt ea)
    -de ziua mea, ma suna de la gradinita: 39.3 . Bon, dar streptococul din gatul ei a trecut in 2-3 zile, iar la mine…dupa 1 sapt, iar la sot dupa 2🙂
    -vin sefii la firma – sedinte grele. Pac, boala🙂 . Toata famelia, evident.
    -test joi dimineata. Miercuri seara, copilul arde, urla 3 ore continuu, si termometrul ascuns (ascuns bine, da?, si evident nu de sot), nu a mancat 24 ore, apoi a trecut totul instant, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

  5. Ah, si eu am devenit o mare snoaba🙂 Mai putin de 4 stele, hotelul e absolut inacceptabil🙂 Cand am ‘aterizat’ din greseala la un hotel in Niagara, altul decat unde credeam noi ca facem rezervari, nici macar Victoria nu a vrut sa ramana sa doarma acolo. In schimb la alt hotel ca lumea in Niagara (vreo 5 stele), nu mai vroia nici ea sa plece.

  6. daca alta data as fi savurat spontan orice mica escapada numita vacanta, acum cautam, comparam, alegem bine pe tema asta. Cu atat mai mult la hoteluri🙂
    Pacat ca mi-am pierdut spontaneitatea. Poate o sa ne revina ea….cand vom deveni mai mobili.

Leave a Reply

