arakelian

lumea mea, si-a altora.

retour a l’innocence

4 Comments


trebuie sa imortalizez povestea lui BarbaBianca.
Deci ne-am intors din Bucuresti cu acelasi ieftin avion mov, pilotat de BarbaBianca. Dupa ce acolo fiica mea a vorbit numai romana, cu mici reflexii franceze, de genul: Olala, tati, vien ici, in aeroport am avut contactul cu o fetita frantzuzaica cu care am interactionat jumatate de ora. Si uimitor, a urmat switch-ul fiica mii pe limba franceza: cartile au inceput sa fie numarate cu one deux trois, salutarile de rigoare de pe geam: bonjour soleil!, si bate vantul frunzele a fost inlocuit de Alluette gentille alluette…

La aterizare, pe aeroport, am facut cu mana avionului mov. Frumoasa culoare are😉. Raspunsul ne-a uimit: pilotul cu un plin avant (italian) ne-a facut cu mana, stergand practic aproape toata fereastra cockpit-ului! Si mi-a facut fetitza fericita😉

In incheiere, salutam semi- maratonistul familiei cu 1:58h, si ii dam un exemplu longeviv:
http://hamptonroads.com/2011/10/runner-100-years-young-completes-marathon

Nu, barbaBianca nu avea o barba asa si nici varsta acestuia🙂

4 thoughts on “retour a l’innocence

  1. asta era pilotu ala care fugarea stewardesele?
    ca tot ziceai de inocenta hi hi

  2. haha, unul din ei🙂
    De obicei pe o cursa, sunt 2 piloti. Unul vorbeste – si ne saluta, si s-a prezentat ca BarbaBianca (evident glumele romanesti nu au ezitat sa apara printre vecini); faza e ca avioanele is destul de inalte si nu vedeam la asa distanta cine ne-a facut cu mana. Era clar insa ca e fara barba🙂

  3. Cei care ar fi trebuit să curețe hubloul au lucrat mai puțin…

Leave a Reply

