arakelian

lumea mea, si-a altora.

Arakeliana. O varza

9 Comments


De Bruxelles, evident.

Din aventurile mele occidentale.

Urc in autobuz prin usa centrala. Toti se uita lung la mine. De ce? ca m-am spalat pe fata in dimineata aia. Aflai apoi ca nu am voie, urcatul se face pe la sofer, coboratul pe unde apesi butonul albastru.

Urc in autobuz in directia cealalta. M-am prins repedešŸ™‚

Schimb magistrala la Merode. Simplu de altfel. Problema e ca pe acelasi peron vin 2 trenuri, afisate regulamentar pe ecrane, cu nr de minute pana cand ajunge in statie. Din pacate/fericire, alerg pe scari ca tocmai venea un metrou, si tzup in el. Si ma trezesc de unde am plecatšŸ™‚
cobor la prima, schimb sensul, si ma intorc. Amuzata, mai scot acelasi bilet la acelasi controlor de belete care se uita la mine ca rad ca o varza. Varza de Bruxelles.

Primesc cheile de la aprt de inchiriat. Pe chei scrie strada si nr imobilului. No, stai sa vezi ca nu is sigura la care scara tre sa intru. Si care cheie sa folosesc din alea 30 din mana. Nimerii repede, dar moama ce amuzant ar fi fo sa se trezeasca omu belgian cu o individa blonda incercand una din cele multe chei in usa propriešŸ™‚

Verific electricele in casa. Adica deschid frigiderul. Nu merge. becul merge. Si dai si cauta unde e tabloul de sigurante. Dans la toillette, deasupra budeišŸ™‚ Ridic siguranta, singura off era aia de la keuken (termenul neerlandez pt cuisine, kitchen). No, limba asta nu s-a predat la tara la mine la pascut oile, dar o nimerii.

Ma duc in Cora. De 3 ori, ca la casa noua tre sa iei multe. Si per total evident ca nu luai mare lucru, dar facui 3 drumuri cu rucsacu plin, si genti si etc etc. A 3a oara ma intalnii cu un fost coleg de munca. Dupa 6-8 ani de cand am lucrat impreuna, si-a adus aminte si numele meu de familie. Cica e lumea marešŸ™‚

Azi vine piticania.

9 thoughts on “Arakeliana. O varza

  1. Va doresc o experienta exceptionala in Belgia si fie ca tarisoara asta mica sa devina si pentru voi o casa cel putin la fel de buna ca pentru noi. In alta ordine de idei data viitoare cand te tragi de la raspundere te caut!!!

    Mult succes!!!

  2. cu siguranta ca data viitoare va fi si piticania.

    Mara va atterrir au Charleroi ce soiršŸ˜‰

  3. Haha, pai io nu stiam toate fazele asteašŸ˜€

    Chestia cu buzul am patit-o si eu … m-am urcat in spate, m-am asezat si admiram peisajul. Buzul nu mai pleca. Eu incep, carcotasha: “Ia uite dom’le si la astia, ca la noi :D” Zgomote, strigate pe langa mine. Eu visam. O voce langa mine:: “Madaaaame”. Adica eu… venise controlorul la mine grrr Tot buzul se uita la mine, m-am facut roshie-galbena-verde, am murit si am inviat de 10 ori. Am zis ca am abonament (caci aveam :D) Mi-a explicat frumos ca daca mai fac asa ma ia politia, deci sa ma urc prin fatza altadata.

    Ce mi s-a parut super e ca desi a stat o groaza buzul ala in statie nimeni nu a comentat, nu m-a injurat ca tin omul muncitor pe loc. Dar tot de kko m-am simtit pe momentšŸ˜€

  4. pai de la tine aflai ca nu e voie ce facui.
    Ca probabil as fi repetat scenariul, ba as fi sarit si la bataie la sofer ca ce om e, in statie nu deschide decat prima usa, si cand vrea, ca daca nu vede om in statie, nici nu opreste!

  5. Cum? Cum? Nu poti sa te urci pe la mijloc? Ce risipa… ce ineficientašŸ™‚

  6. nunu, toti urca incet prin fata, baga cartela de hartie sau magnetica, sau cumpara cu 2 euro o calatorie de la sofer si apoi se distribuie frumos in autobuz. Cei care coboara mai departe, se duc in spate.
    Nu se opresc toti la un pas de usa, nepasandu-le ca in spate mai e o femeie cu carut. Locul special de carut cu copil e respectat pt asta, daca este aglomerat omu se da deoaprte sa faca loc mamei si carutzului fara comentarii.
    Apropos de amabilitate, astept aseara pe tati si piticania de la aeroport. Soferul ia copilul in brate sa o coboare, in metrou un nene prinde carutzul sa ma ajute sa cobor pe scari. Nu mi s-a intamplat prea des asta…

    O sa am grija cu ingrasatul, aici lumea alearga peste tot: strazi, parcuri etc.

    Dupa ce ne aclimatizam, mobilam si inghitim galbenusul, te invitam la noi in vizita.

  7. Bravo, Cleo! ma bucur mult pentru voi. mult de tot. am bocit putin la gandul ca vine Mara (deja a venit, de altfel).

  8. Bravo ! Succes in noua voastra aventura…nu stiu cine esti si ce faci, dar stiu cum e sa o iei de la capat intr-o tara straina ! ….E..BINE !!!
    ”Que la Force soit avec toi !”

  9. merci pour votre message!

    Deja suntem partial integrati, va fi din ce in ce mai bine, zic. Bon journee si pt tinešŸ˜‰

Leave a Reply

