arakelian

lumea mea, si-a altora.

despre muzica, sau ce inseamna ea cu adevarat pt mine

Leave a comment


No, muzica e o parte din sufletul meu. Acu, adicalea in ultimii ani, am trecut pe un plan secundar, dar muzica inca e in sufletul meu.

Astazi, ascultai o melodie. Ascultat initial… de aici . totul e minunat:o melodia simpla deja clasica – as putea spune, montajul de calitate , imbinarea stilurilor, alaturarea vocilor, coloana sonora din spate, backgroundul, totul ma face ca la fiecare vers sa mi se ridice parul de pe picioare. Ce mai, sublim. Am ascultat si re ascultat… e muzica pur si simplu, NO MATHER WHO YOU ARE!

Ei, dupa 3-4 ori de ascultat melodia, am cautat si pe youtube:

Fara cuvinte, am ramas… fara cuvinte. Am admirat munca celui care a fost sa inregistreze peste tot si sa faca montajul, suprapunerea… cred ca este cu adevarat iubitor de muzica. Caut io cine e

Leave a Reply

