arakelian

lumea mea, si-a altora.

de dimineatza

3 Comments


deci dupa ce era sa ma ia valul pe podul de la Hotel Caro, vorbii oleaca cu o prietena draga din bacau, care si ea a fo ca mine, zilele trecute, adicalea o cacacioasa. Si nu numai io, si altii in jurul meu, si nu numai ea, si altii in jurul ei. Cu greata, diaree… virus de enterocolita cu simptome si prezentare clara, à la carte.
Si stateam amandoua, si cugetam noi ca 2 blonde de sex feminin:
-mai ce repede circula virusii astia!
-auzi, stii ce se molipseste mai repede decat un virus?
-PANICA!

3 thoughts on “de dimineatza

  1. bună cugetare! dacă n-aş fi păţit cu blondele m-aş fi panicat aflând că această cugetare le aparţine. da’ m-am potolit demult🙂

  2. ia sa ne pove’ ce ai patit matale, cu blondele?

  3. n-am curaj!
    po’ să spun doar că am scăpat de tentaţia adolescenţei, aceea de a deveni misogin. şi n-am avut mult până să devin feminist, da’ am scăpat şi de asta…
    în rest, numai de bine!

Leave a Reply

