arakelian

lumea mea, si-a altora.

ce mai cetesc

1 Comment


am terminat Regele se-nclina si ucide de Herta Muller. E minunata femeia asta, sensibila, si poeta, si fluida, si te fura (am ratat de 2 ori sa cobor la metrou dimineata), m-a socat si blocat, si tinut in frau pe aceleasi pagini, recitindu-le, si mi-a adus aminte cum a fo viata noastra inainte de revolutie, si ce ne-a adus ea. LIBERTATEA DE A ALEGE.

One thought on “ce mai cetesc

  1. Da, dar cand un popor nu a fost nici iubit, nici educat, nici tratat cu respect, face intotdeauna alegeri gresite. E la fel ca si cu copiii.
    Hai, ca m-ai facut curioasa, s-o cetesc si eu pe femeia asta😉
    Te pup

Leave a Reply

