arakelian

lumea mea, si-a altora.

weekend minunat

Leave a comment


pasiunea mea e … a fost.. cine mai stie gramatica, timpurile, ca eu nu mai separ prezentul de trecut iar viitorul vine si trece mai repede decat as vrea.

Deci, am mers sambata seara la Kilipirim. La salile Dalles. Cu metroul, cu fifi incantata de fiecare statie, zicand: GATA!. Mai sunt 4 statii, printesa. 3. Uite, vine Unirii si dupa aceea coboram. Si mergem pe jos pe Magheru pana la carti multe multe, mai multe decat scoti tu din rafturile parintilor.
Oameni grabiti, oameni multi, zambete la mersul impletucit al lui fifi.

La Dalles, fifi nu au atras-o cartile, din prima s-a dus la scari. Ce sa facem, sus parea doar luminat, nu si standuri de carti, nu lume…. si urcam, ca urcatul e o gena dominanta la ea. Si urcam pana la etaj, unde ni se dezvaluie mirandu-ne si incantandu-ne privirea, unde ne suprinde o expozitie de fotografie, unde mirosul vantului din Himalaya batea in pletele copiilor si serpasilor si norilor pozati si imortalizati asa cum nici nu visam sa vad, sambata seara.
Da, e in gena. Fifi,la 1 an jumatate de viata, a stiut sa isi asculte instinctul, iar chemarea de a urca scari indica o viitoare cataratoare. Fata lui mama si a lui tata. toti copiii vor sa urce? ce imi pasa. Fiica mea s-ar cocota si ar excalada orice, depasindu-mi puterea de anticipare.

Am coborat si la carti, si si-a ales o carte cu printese cu sclipici, a luat-o in brate si s-a pus jos in mijlocul standului, si a lumii, si indiferenta la agitatia noastra, si a celorlalti, absenta la cele lumesti, a rasfoit fericita cartea, incantata de pozele cu pasarele in zbor. Si de cal.

Duminica dimineata, am adus-o in patul conjugal, intre noi doi. peste 2 min ne escaladeaza, se lupta, si coboara din pat, fuge repede, si se intoarce cu cartea sub brat. Sa ii citim si improvizam micile fraze pe seama fiecarei poze care o indica ea.

Fiica noastra.

Leave a Reply

