arakelian

lumea mea, si-a altora.

ce am mai facut

2 Comments


deci de toate si nimic. Adicalea nimicuri.
Ar trebui sa mentionez aici, 2 carti semi-citite : Dan Puric si Orwell, 2 piese de teatru: Sinucigasul cu Dan Puric si Peste cu mazare cu Olga Tudorache, astenia de toamna si lenea ancestrala.

Adicalea nimic.

Am mai vazut cateva filme. Adicalea a fost Monica pe la noi si mi-a promovat puternic filmele romanesti, printre care documentarul Constantin si Elena superpremiat si apreciat in occident. Si sambata am prins pe HBO zi de filme romanesti, premiera la documentar (pe care il recomand cu maaare drag, o poveste simpla si incarcata de valori a unori bunici de la Piatra Neamt, cu viata lor cotidiana sublim surprinsa de camera video uitata de nepot).
Si inca un scurt metraj de Porumboiu, cred, cu o secventa de familie atat de cunoscuta: bunica bagareata, mama depasita de cotidian, fiul care taraiie licenta, muncitorii care kakaie gresia si faianta in baie, tatal absent…

adica nimicuri. Nimicuri cotidiene

2 thoughts on “ce am mai facut

  1. Cleo Peste cu mazare l-am vazut si noi…E superb!
    Inca mai joaca O T? Sa-i dea Dzeu sanatate!

  2. inca joaca. FENOMENAL. Ridica dintr-o spranceana, si are toata sala la picioare.

    Am vazut cu ea: Regina Mama, Tabloul doamnei T, Peste cu mazare si ne-a ramas Noiembrie

Leave a Reply

