arakelian

lumea mea, si-a altora.

ce mai cetim

2 Comments


deci cel putin 2 carti in paralel. Nu, nu suntem multi tasking, cu un ochi la faina si unu la slanina, dar 2 carti incepute in paralel – e mai bine decat una. Daca nu iti place una, nu te mai chinui sa o termini… cu siguranta vei aprecia mult mai mult pe cealalta. Si cea initiala se va supara si va deveni brusc mai interesanta.
De obicei, imi place sa nu las lucruri neincheiate. Ma apasa ceva inceput si neterminat. Dar cu cartile ne permitem neglijente. De, prietenie veche.

Asha ca..cetim listele cu bagaje.

deci nu am terminat de scris…m-a luat Valul. Si treburile. Problema este : noi ce carti ne luam in concediu???

2 thoughts on “ce mai cetim

  1. eu ma tineam tare sa-mi iau Idiotul de la Adevarul dar n-am gasit-o pe nicaieri ceea ce inseamna ca tot mai citeste lumea..sau ar mai fi o ipoteza: le place sa le vada in biblioteca si sa le mai scuture din cand in cand de praf..:( lasand ironiile la o parte, mi-a placut mult: Memoriile unei gheise..nu si filmul ca era total paralel..:D
    si eu citesc in paralel..cand cursul la consiliere cand ala la experimentala..:))
    multa distractie in concediu..:*

Leave a Reply

