arakelian

lumea mea, si-a altora.

curentul

2 Comments


Deci a se intelege curentul nu ala care il platim la electrica. Ci ala care trage pe unii, gratuit. Nu in piept. Ci ‘la shale’, la cap cel mai des, la propriu, la figurat….

Deci ‘m-a tras curentul’ este pur romanesc, si trebuie patentat. Niciun medic nu recunoashte boala, doar babele comunale, radio shantz, clubul ipohondrilor si ceilalti care pun botul si dau credibilitate mai mare primilor decat parerii unui medic. Ca de, tanti vecina e mai avizata. Cu siguranta, romaniii invata prima data o prostie, si mult mai greu deloc un lucru corect si evident de simplu. Citisem undeva ca in strainatate, recunoshti romanii dupa cum se infofolesc in fata aerului conditionat. Prima data m-a shocat citind cartile despre pediatrie, cum in occident se recomanda copilul sa doarma la 16-20gr. fara caciula. Ce, nu il trage curentul😀 .

2 thoughts on “curentul

  1. Cu aerul conditionat o sa te contrazic (un pic). In 2000 am fost 4 saptamani la sediul firmei noastre din Londra si am lucrat la departamentul “Conflict of interests” (care avea birou si server propriu, ca atare si sistem de aer conditionat propriu, din cauza serverului aflat in aceeasi incapere – mare, ce-i drept). In prima saptamana, mi s-a inflamat gingia de nu-mi mai simteam dintii cand clampaneam din ei; in a doua saptamana mi s-a inflamat tot umarul stang, cu omoplat cu tot, exact partea cu care stateam spre locul de unde se simtea “briza” aerului conditionat. Afara erau 27°, inauntru max. 10° si toti veneau cu camasi si sacouri – eu nu aveam, ca deh, venisem in iulie la Londra, in ideea ca e vara… Asa ca am experimentat pe pielea mea ce dezastru poate fi aerul conditionat uneori.

    In rest, cu caciulita copilului … acum cateva zile erau cam 18° afara, putin vantos dar nu frig. David avea doar sepcuta, in tren am vazut o mamica si un baietel de 2 ani, baietelul avea sac gros de picioare la carut si nelipsita caciulita pe cap… O secunda mi-a venit sa rad…

  2. deci io nu acuz curentul nici in cazul tau. Ci temp prea scazuta . Daca ar fi fost setat pe >17 gr nu e bai.

Leave a Reply

