arakelian

lumea mea, si-a altora.

bancuri de pe meil culese

3 Comments


Un evreu se muta intr-un orasel de catolici. In fiecare vineri, in timp ce crestinii tineau post si mancau numai peste, evreul facea fripturi dupa fripturi, innebunindu-i cu mirosul.

Disperati, catolicii se decid sa il converteasca si, dupa amenintari, rugaminti, promisiuni, reusesc sa il convinga. Il duc cu mare alai la Biserica, unde preotul il stropeste de 3 ori cu apa sfintita, intonand “nascut evreu, crescut evreu, acum crestin”.

Vinerea urmatoare, in timp ce toti catolicii tineau post si mancau numai peste, din casa evreului convertit se ridica miros imbietor de friptura.

Innebuniti, toti locuitorii s-au prezentat la casa pacatosului, sa vada cum e posibil si l-au gasit in fata unui gratar mare, plin cu carne, pe care o stropea de zor cu apa, intonand: “nascuta vaca, crescuta vaca, acum peste.”

Două neveste discutau despre viaţa lor, iar una din ele începe să se plângă:
– Dragă, nu ştiu ce să mă mai fac cu bărbatul meu. Tot timpu’ numai: “Mamei nu i-ar plăcea asta”, “Vai, de-ar vedea mama ce facem”, “Mama zice ca nu e bine”, “Mama face mai bine asta” şi tot aşa…E băieţelul mamei! Nu mai suport, dacă-l mai aud o dată, îl omor.

– Dragă, o sfătuieşte cealaltă, cred că trebuie să fii mai feminină, sa te comporţi mai provocator, să-i trezeşti simţurile şi să-l faci să uite de maică-sa!

Zis şi făcut. Seara, tipa îşi îmbracă cea mai sexy lenjerie de dantela neagră, manuşi negre de mătase lungi, jartiere fine negre de satin şi se intinde pe pat. Soţul intră, o vede şi exclamă:

– Aoleu! De ce eşti toată-n negru? S-a întâmplat ceva cu mama?

Un barbat era foarte fericit ca sotia i-a nascut un baiat dupa 7 fete. Va puteti inchipui ce mandrie avea el. Doar un barbat poate sa inteleaga ce inseamna sa ai un baiat ….. mai ales dupa atatea fete. Si iata ca el a chemat toti prietenii si rudele sa sarbatoreasca asta. Dupa ce au baut toti se apropie unul de el si ii spune:
– Ce tu chiar crezi ca baiatul e al tau??? Fii serios, doar ai atatea fete…. e imposibil sa fie al tau…. gandeste-te bine la ce ti-am spus.
Barbatul pleaca acasa la sotie si striga:
– Spune repede al cui e baiatul asta!
– E al tau, mai.
– Spune mai repede al cui e baiatul!!!
– E al tau.
– Spune al cui e baiatul ca te omor aici!
– Stai putin… baiatul e al tau, fetele nu.

Porcusorul agresiv sta asezat in autobuz.
Intra o batranica.
Tremura si era in mari dureri stand in picioare.
Porcusorul agresiv o intreaba:
– Batranico, ai vrea sa te asezi?
– DA, ar fi foarte dragut.
– Si totusi ma intreb unde…

Ei traiesc printre noi!!!!

1.Un tip a cumparat un frigider nou pentru casa lui.Ca sa scape de cel vechi, l-a pus in fata casei cu un carton pe el,pe care scrie: E gratis, il vrei, ia-l acasa.
4 zile a stat frigiderul acolo si nimeni nici macar nu s-a uitat la el.A realizat ca oamenii erau prea neincrezatori in aceasta oferta.
Asa ca a decis sa schimbe cartonul : Frigider de vanzare cu 100 ron.
A doua zi cineva l-a furat!

2.Intr-o zi mergeam pe plaja cu niste prieteni cand deodata cineva a tipat :”Uite o pasare moarta!”..cineva s-a uitat in sus spre cer si a exclamat : “unde,unde?”

3.Cand se uita la o casa,fratele meu a intrebat agenta imobiliara in ce directie este nordul, explicandu-i ca nu vrea ca soarele sa-l trezeasca in fiecare dimineata. Ea a intrebat “Soarele rasare in nord?” Cand fratele meu i-a spus ca soarele rasare in Est “de ceva timp”,ea a dat din cap si a zis: “Oh, nu prea tin pasul cu lucrurile astea”

4.Luam pranzul intr-o cafenea, cand fara sa vrem am auzit-o pe angajata ca vorbea despre o arsura de soare pe care a facut-o la sfarsitul saptamanii cand mergea spre plaja cu masina. A condus cu ea decapotata, dar nu credea ca se va arde pentru ca era in mers.

5.Sora mea are un fel de cutit in masina care este special pentru a taia centura de siguranta in caz ca ramane blocata din cauza unui accident. Ea il tine in portbagaj.

6.Umblam cu un prieten cand am vazut o femeie cu un cercel in nas,de care era atasat un un lantisor pana la cercelul din ureche. Prietenul meu a zis “Nu se va rupe lantul de fiecare data cand va intoarce capul?”. A trebuit sa-i explic ca nasul si urechea unei persoane raman la aceeasi distanta una de cealalta indiferent in ce directie va intoarce capul…

7.Nu mi-am gasit bagajele in zona pentru bagaje din aeroport. Asa ca am mers la biroul bagaje pierdute si i-am spus femeii de acolo ca bagajele mele nu au aparut. Ea a zambit calm si mi-a spus sa nu imi fac griji deoarece ea este pregatita si instruita profesional si ca sunt in maini bune. “Acum” m-a intrebat ea :”A ajuns avionul dumneavoastra?”

(Eu lucrez cu astfel de oameni)

8.Cand munceam la o pizzerie am observat un barbat care a comandat o pizza mica la pachet. Parea sa fie singur si bucatarul l-a intrebat daca doreste sa taie piza in 4 sau in 6 felii. A stat si s-a gandit un pic inainte sa raspunda: “Lasa in 4 felii, nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6 felii.

Din pacate, nu doar traiesc printre noi, dar se si reproduc!!!!

3 thoughts on “bancuri de pe meil culese

  1. hai ca mi-ai facut ziua…:P
    de-acum stiu ca trebuie sa te citesc de dimineata ca sa-mi petrec ziua cu zambetul pe buze..;)
    apropo: bancul cu evreul a fost cel mai tare..

  2. Si eu vreau sa imi cumpar o casa si acum ma documentez peste tot despre preturi.

Leave a Reply

