arakelian

lumea mea, si-a altora.

ce visez

Leave a comment


la propriu. Deci ce am visat io asta noapte – o noapte agitata, cu niste cosmaruri, vise incarcate.
Eram parca la un camin, cu baia in capatul culuarului, fara clanta, fara sa pot inchide usa la wc dupa mine, cu atentie unde calc pe jos ca erau kkt-i peste tot, cu hartia igienica sub brat, ca nu aveam unde sa o pun, colac la wc – nici nu visam, apa sa tragi – impoisibil ca deja era infundat, apa parca nici nu era; dush, unde lasai sa curga apa fierbinte ca sa spele resturile; chiuveta lipsa, cazuta/sparta, dulapuri distruse, incercam sa dormim, dar nu aveam loc, un fel de saltele rupte, murdare puse pe jos.
Un adevarat coshmar.

M-am trezit, infiorata. Si am realizat… ca am trait coshmarul asta. 5 ani. Si am uitat. Am uitat cand tineam cura de slabire de nevoie, ca bursa nu mai venea, gandaci, furnici, geamul care nu se inchidea, si cand intra cineva pe usa – se facea asha curent ca se deschidea si geamul in acelasi timp, cand spalai rufele cum apucai, dar de uscat era si mai rau, etc. De gatit la resou…am uitat.
Ca mintea umana uita tare usor. Cum am uitat durerile nasterii, si vreau inca un bebe, cum am uitat multe lucruri triste si… am avut un shoc cand…am realizat ca de fapt mintea uita ce nu poate duce. Dar ele raman, acolo, undeva ascunse.

uitam de unde am plecat? sper ca nu.

Mai trist e de cei care coboara. In criza asta, e riscul mare ca oamenii care s-au intins mai mult decat le e plapuma (rata la mashina, chirie, rata la altex, rata pt operatia de sani de anu trecut etc) sa ramana fara serviciu/primele grase si…. sa nu se mai descurce. Pt ca nu au stiut ce e asta. Acolo drama – la cei ce nu au curaj sa isi recunoasca noul statut, sa isi reevalueze puterea psihica, financiara, si locul in societate.
Imi aduc aminte de cartile despre vechii boieri scapatati, care traiesc intr-o mizerie crunta, plini de datorii, dar cu tacamuri de argint si bijuterii somptuoase si viseaza numai la cum erau odata..candva…dar nu se apuca sa munceasca.

Leave a Reply

