arakelian

lumea mea, si-a altora.

amestecaturi

6 Comments


deci cand imi vin neshte idei care mi se par mie demne de memorat, si discutat le spun aici:

-branza explodata (adicalea cand vrei sa gatesti o branza si o intinzi pe aragaz, pe langa, etc)
-voma psihologica – cand te plangi si scoti de pe suflet chestii mai vechi

neshte linkuri hinteresante: http://www.casa-romanilor.ch/gabriel-laczko-inapoi-la-simplicitate-departe-de-comoditati-cotidiene-ghiftuire-consum-rutina-2009 – aici e un roman din elvetia, care, ca voma psihologica explica de ce face sport extrem. Ce il admir….

Alta chestie interesanta: noi stam langa scoala David Praporgescu. Asta a fo un nene general care a murit pe frontul de lupta. Demn de admirat, de obicei in lupta mor aia mici,prosti si multi. Generalii stau departe si trimit ordine. pe nenea asta il admir, ca a fo acolo, alaturi de aia mici, si prosti, si multi.

Gaufre de liege. Deci am obsesie. gaufre de liege. Caut forme, caut compozitie. Acu, vreau o forma eftina, becouse tare mi-e ca ma apuca si ma lasa pasiunea asta la fel de repede. Pana atunci….citesc retete. Si o sa fac pancakes deseara.

6 thoughts on “amestecaturi

  1. 🙂 dragut. E ca un jurnal, doar ca il vad si altii. Poate mai invata ceva.

  2. pancakes sunt nesanatoase, dar asta stie lumea si totusi le mananca…

  3. deci am mancat la pancakes in concediu….. poa de aia am +2kile?😀

  4. Eu sunt cel care face sport extrem din cauza vomelor psihologice, dupa teoria ta.
    Oricine are probleme in viata, diferenta este cum le prelucreaza si ce face cu si despre ele: se lasa doborat, se compatimeste, sau redirectioneaza negativismul in ceva pozitiv.
    Mesajul articolului oricum era ca printre altele, si exemplul unui copil bolnav care a indurat multe de la nastere pot fi un exemplu inaltator.Pe de alta parte e explorarea granitelor proprii, sa aflam din ce material suntem (din pancakes, unii?).Numai bine,voma psiho

  5. de aceea am si pus aici articolul – m-a impresionat simplitatea si puterea exemplului- m-a cutremurat.

    Tot ca o voma psihologica a aparut blogul: aveam idei, dileme, iar cand am inceput sa le scriu, sa le recitesc, sa le rescriu, sa le citeasca si altii, am inceput sa mi le clarific, si sa constientizez mai bine ce simt. Si de ce simt asta.

    Ai zis f. bine cu :”Oricine are probleme in viata, diferenta este cum le prelucreaza si ce face cu si despre ele: se lasa doborat, se compatimeste, sau redirectioneaza negativismul in ceva pozitiv”. vb acu ceva timp, cu o cunoshtintza, despre fetitza mea mica care ash vrea sa nu treaca prin probleme ca ale mele. Si am realizat ca e imposibil, nu pot sa o feresc , si nici sa i le rezolv eu, este impotriva firii; dar o pot incuraja sa le depasheasca singura, si sa nu le vada ca o problema, ci ca un alt pas, alta treapta, un alt nivel. Ca acum, cand incepe sa invete sa mearga, si sa urce scari.

  6. Daca tot am fost demn de blogul tau… poate te intereseaza cum s-a continuat povestea🙂
    http://www.maraton.info.ro/Documente/Sables2009.pdf

Leave a Reply

