arakelian

lumea mea, si-a altora.

cujetari de pe meil

Leave a comment


Daca nu poti trece prin munte, ocoleste-l. Daca nu poti sa-l ocolesti, treci peste el. Daca nu poti trece peste el, intreaba-te daca este chiar atat de important sa ajungi de cealalta parte. Daca este, incepe sa sapi un tunel.

si cand termin tunelul, ajunga partea cealalta unde ma asteapta o caldare glaciara imensa, o poiana larga plina de flori si linishte si pace. Abia o adiere de vant. totul e perfect, asha cum am visat. Ba mai mult decat am sperat. Pun harletul jos, alaturi. Sterg sudoarea cu maneca, suflu nasul intr-un rest hartie igienica, si ma ashez cu grija, parca cu mila sa afectez si sa deranjez impecabilul. Carari usoare, abia umblate de caprioare poate, trec pe curbe de nivel, si duc pana hat, departe. Lacuri sclipesc in mici hauri, valurite de vant, sau poate ce zaresc sunt doar solzi de pastrav? Pietre aruncate de vreme, rostogolite neglijent se imbarca incet in iarba care creshte. Pe alocuri verdele permanent al jneapanului, sau roshul rododenronului… iar mirosul lui delicat infioara. Mi-e frica sa deranjez imaculatul. Perfectiunea.

Ma uit in urma, de unde am urcat si ametesc – am reusit io asta? singura? Da. a fo greu? nu mai stiu. Stiu ca a meritat. Acum incerc sa ma bucur de ce am cucerit.

ma asteapta Shambhala sufletului meu. Shambhala din sufletul meu.

Leave a Reply

