arakelian

lumea mea, si-a altora.

Oda prietenilor

Leave a comment


Mi s-a plans cineva ca nu are prieteni.

Multumesc lui Dumnezeu, am multi. Si foarte buni. Cu lacrimi in ochi, multumesc tuturor pt ajutor, sustinere si incredere. Si nu numai de mers la munte, si la berica, ci mai ales la nevoie. Nu stiu daca i-am ajutat la fel.. dar, multumesc, Laura, ca m-ai imprumutat cu bani si m-ai asteptat 1 an sa imi pot lua licenta, multumesc Iulia+cami+Silviu+claudiu, ca ati venit cand am fo in spital, multumesc Monica ca ai venit sa ma ajuti cand nu stiam pe unde sa imi scot obrazu (si ca esti un umar la care doar ma plang..),multumesc Adelaida pt noptile de povesti de fete sarace… multumesc Danutzu + Vali pt atatea ori cand m-am mutat si ati venit la impachetat/carat//despachetat/zugravit,multumesc Ioana pt consiliere si sfaturi, multumesc Anca pt locurile minunate ale bucureshtiului care mi le-ai aratat, multmesc Tze pt propunerea de imprumut cu bani cand si tu erai cu credit la casa, multumesc la nasi pt lucrurile oferite pt piticanie, multumesc Anny+Oana K pt sfaturile de integrare a unei moldovence in sud, multsumesc Danutsa pt exemplul de coloana vertebrala in fatsa greutatilor si a copiilor, multumesc Cami pt cadoul de casa noua, multzumesc prietenei din copilarie ce mi-a oferit aragaz+mashina de spalat cadou, multumesc iuniei pt flori (care infloresc!! unele au murit, dar nu iti zic…) multumesc mama lu’ Cami pt zambete si incurajari si sfaturi in ale bucatariei, multumesc Ionuts pt noptile albe povestind despre carti, multumesc Adi+lucian pt noptile de bridge, multumesc muntelui, multumesc cartii, multsumesc Simona pt ca m-ai primit intr-o lume diferita si m-ai ajutat sa ma integrez. Multumesc Sorinei pt microbul cheile Nerei, multsumesc Carmen pt biletele de teatru obtinute cu greu, multumesc Mimi & Lory pt adolescentsa impartasita, multsumesc tuturor.

Va muulltuuumesc. Si va iubesc.

Prietenii se schimba. Io ma schimb. Oamenii se schimba – exista un moment pt fiecare, si apoi drumurile o pot lua pe drumuri diferite. Sau sa nu se schimbe.

Nu imi dadeam seama ce multi am si ce buni. Asha mi se pare normal sa fie, si io ash face tot ce pot pt ei – la mine raman cei care trec o noapte prin bucuresti, ba chiar am primit si pe prietenii prietenilor, i-am imprumutat cu bani pe unii care nu meritau, dar asta e partea trista a prieteniei, vorba aia, risti si nu cashtigi intodeauna, dar nu imi pare rau! Ca am prieteni.

multumesc Monik, ca cetind pe blogul tai, mi-am dat seama ca -de trag linia, nu conteaza ce bunuri am, ce averi am. Ci ce prieteni am sau am avut.

Si o sa mai multumesc cuiva. Lui Cosmin care m-a scos din lumea ingusta a dorohoilui, si mi-a deschis ochii. Cu un shut in fund, da😀

Sunt suma oamenilor intalniti in calea mea. Si a prietenilor. Va multumesc pt ceea ce sunt.

Leave a Reply

