arakelian

lumea mea, si-a altora.

last news

Leave a comment


-m-am apucat de scoala de shoferi
-am vazut vreo 2 filme de la globu de aur:
La Bourges – cel mai bun rol masculin – Colin Farrell – un film british, cu umor negru, british, normal, un film superb. Stiam io ca am o slabiciune pt filmele british…
vicky Cristina Barcelona – doar imaginile sunt dementiale…sau io eram prea obosita; Mama Mia – musicall, sforaie Vic. pe el…..de rupe! , si un film indian, SlumDog Millionaire , copia Lui Cidade de Deus, din varianta realista braziliana in varianta dansanta indiana. Na! Cine nu l-a vazut acu 5 ani, pe filmu brazilian, o sa i se para cel mai bun film indian. Da, sunt buni indienii. La copiat😀

Am fo sa o ascult live pe A…da! Milea. O actrita in deplinatatea facultatilor…muzicale. Nu mintale. Nunu! Pacat de fum, lipsa aerului si ritmul de pensionara m-a facut la 11 juma sa casc a somn. Abia astept la vara, sa iesim pe terasa cu tot cu piticanie, la serile de jazz…

Nu am terminat Zapada lui Orhan Pamuk, the reason: Am inceput cartea de shoferi.

Si meeerg la saaaala!!! Tae bo.

Leave a Reply

