arakelian

lumea mea, si-a altora.

3,2 , 1, 1 HAPPY NEW YEAR!!!

Leave a comment


si uite-ne intr-un nou an! unu cu o numaratoare cu o secunda in plus, nu stiu de ce, dar lasa ca stiu aia de la Grenwich de ce le-a dat cu virgula, dar daca ei zic ca bagam o secunda, o bagam, ce mi-e o secunda dusa pe langa altele mii si milioane.

Ce am facut de Revelion? pai ca de obicei: pate, oua umplute, friptura, tort. Un tort demential, cu fructe de padure. Noua mea specialitate. Cu siguranta ca voi repeta: frisca batuta cu fructe de padure congelate este roz-mov, perfecta pt aniversarile de fetite. Doar avem una piticanie de sex feminin si probabil va fi amatoare de roz/lila/mov. Mi s-a iertat tendinta de a scrie pe tort 2010 si nu 2009, cum e corect. Sar nu e bai. Am adormit insa la 3, f. rapid. De, program de pensionari. Si am audiat a 2a zi frumosul concert de la Viena, dirijat de Daniel Barenboim , cu un balet exceptional, si biletegreu de gasit si scumpe. . Plus ca la 7 30 trebuie sa se intre; ma gandesc asha, in mintea mea, cei ce canta in orchestra nu fac Revelion: ciocnesc o shampanie mica mica la 12, si se culca repede,ca dim. sa fie in forma, nu?

Planuri pe 2009? cacalau.
-85% din salariu in loc de 600 roni. Sper ca ii primesc
-sa termin masterul. Mai am doar dizertatia…si o lene, si o scarba…. Dar, masteru’ la stat si la fara taxe tre terminat, pomana e pomana😀
-scoala de shoferi. Ma fofilez de ani. Sa videm pana cand imi merge😀
-Roma, asta in febr-martie visez, dar sa videm cum facem cu fifitsa, daca o luam cu noi, sau cu cine o lasam… ca am emotii
-un concediu de relaxare de 1.5 ani nu am mai vazut…..ma multumesc cu un all inclusive la turci, cu fifitsa cu tot, normal!
-Cheile Nerei
-vf Moldoveanu
-cetit cetit cetit
-sala de aerobic sa imi revin la forma musculara de acu 1.5 ani.  Mushchiuloasa. Poa ma bag si la un semi maraton. Desi cu asta hai ca sar calul, sunt chiar nesimtita cu asha PLAN.

ma duc sa hranesc fifitsa si sa termin o carte

Leave a Reply

