arakelian

lumea mea, si-a altora.

ce am mai facut

Leave a comment


Salata beuf, chiftele, curat, schimbat perdea etc dar astea sunt efemere.
Am descoperit un serial nou: Heroes, un fel de fantasy/sf, m-am plictisit de Prison Break  pt ca in noua serie iar incep cu unu prins, altu alearga? , am cetit Zile birmaneze de Orwell, m-am apucat de un japonez: Dansatoarea din Izo si nu imi aduc aminte numele scriitorului, si ma asteapta acolo 2 carti groase de Orhan Pamuk: Zapada si inca una. Si ma mai asteapta ceva: un copil umblaretz. Adica s-a dus linishtea mea.
Un alt lucru frumos, care abia astept sa il testez: e cortul luat de craciun cadou. Si bocancii Solomon, cumparati din magazinu sport din Libery center (daca imi aduc aminte cum senumeste magazinul is tare). Si planuri pt vacante viitoare si speram ca criza nu ne va lovi asa de dur.

Leave a Reply

