arakelian

lumea mea, si-a altora.

de-ale lumii

Leave a comment


Ce am mai facut in ultimile zile. Multe! Si nimic. Mi-am descoperit o pasiune de casnica, tricotatul. O sa pun si poze, sa ma laud….
Nu am mai cetit nimic. Victor insa da. De, el e genul de om pe care l-am trimis in Cora dupa hartie injinerica si pampersi si carne, si vine… cu o carte scrisa de o scriitoare iordanianca.
A, ba mint, am gasit& cetit blogu’ unei cunoshtitse mai vechi: Dan . Sincer, ma asteptam sa faca un blog despre ce citeste (e mare cititor omu’), nu despre ce munceste…
Filme? pai, dupa indienele jones, 2 sezoane de la Preason break – pe cuvant ca astia ajung la Gherla!!!, Restul e tacere -un film de Nae Caramfil, unul din putinele filme post decembriste  in care nu se scuipa si nu se discuta despre perioada de trista amintire, un film BUN! Si io sunt pretentioasa…. cu glume de bun simts, finutse, nu grosolane, cu actori de calitate. Merita vazut si la cinema. Victor a facut un act de caritate, si a cumparat DVD-ul. No, bravo lui…. Un film care, desi e facut cu fonduri multe de la stat… te impresioneaza, nu il uiti usor. E important asta, da?
Am prajiturit. Adica ne-am ingrasat. A, io si tati, nu fiica mea – ca de o luna, de cand a descoperit datul din picioare, invartitul si ridicatu fundului in sus… nimic. Mergem si noi miine la dr cu un +200gr, sa nu ne ducem cu mana goala….
Si daca tot ne-am ingrasat am iesit in parc. La alergat. Tati isi imbunatateste recordul, io…am reusit sa fac o juma de tura de balta din Tineretului; desi acu 1 an juma, alergam 2 ture lejer…. SI MAI AM SI FEBRA MUSCULARA!!!

Am mai socializat. Iesit la restaurant cu fetele. Dragi imi mai erau iesirile astea… la barfe. A, si am scos si piticania! In marsupiu…. mama nebuna, cu piticanie de nici 5 luni, la City grill…. dar nu puteam rata asa ceva😀 Promit ca le repet…

Sa va mai pove de aventurile pe linia de tranvai. Adica au dat drumul de 1 luna la tranvai… si deja am vazut 2 masini franjuri. Ca cei cu masini puternice, incearca sa treaca pe linia de travai, pe Vacaresti. Din pacate nu incap printre parapeti… si se fac prastie!!! Mai da, Cleo, de carnet…😀

Si gata.
Cine nu-i gata il iau cu lopata.
Si mananca toata ciocolata

Leave a Reply

