arakelian

lumea mea, si-a altora.

Calatorie spri shentrul pamantului

1 Comment


3D.
The new wave of cinematografiei. Scump, domnle, scump, dar tind cont ca nu am mai socializat de nu stiu cat timp…. Film care mi-a readus aminte de adolescentsa si Jules Verne, iar efectele 3D te fac sa retragi capul intre umeri cand pica bilele de sus, cand scuipa un dinozaur. Drept spre camera. Adica spre spectatori…. iti vine sa fereshti capu… iar in final, e o pasare care zboara drept spre ochii tai, si din reflex am batut din palme, sa o prind; si au ramas 2 pene…. (bine, asha e filmat efectul, dar… prima senzatie: “moaaama, ce i-am facut!!!!”).
O faza tare- filmata in acelasi decor/aceeasi structura cu Indiana Jones 4, cand pleaca cu vagonetii pe shina din mina, care se bifurca, si normal fiecare vagonet pe alta cale, care se infunda, ca pe traseu sa fie nevoit sa sara de pe un vagonet pe altul, sa reuseasca si sa supravietuiasca urmatoarelor aventuri.

Ce alte filme am mai vazut? acasa….evident Indianele Jones, Tudorii, un alt serial istoric, dar, ca si Rome, ma shocheaza violentsa fizica, verbala, morala, mizeria. Nu ca nu ar fi adevarat, vremurile erau crunte, dar politica e o curva si in Roma antica, si la Londra anilor 1700.

O sa ma purific, cu un musichall.

a, si caut in disperare (pe ODC, normal…) un film francez: Les Coristes. De, europenii sunt europeni.

One thought on “Calatorie spri shentrul pamantului

  1. Faza cu vagonetii e din Indiana Jones 2, nu 4.😛

Leave a Reply

