arakelian

lumea mea, si-a altora.

m-am hotarat sa devin prost

Leave a comment


fara glume de genul :”deja esti! ca nici acordul la feminin nu il faci🙂 “, este titlul unei carti din colectia Cartea de pe noiptiera, pe care am cetit-o ieri+azi.
Deci, sa ma laud, mi-a luat aproape 1 luna, dar am cetit primul volum din Taiko. Sublima carte, dificila, intrigile politice ma depashesc, fiind f. complexe si io fiind des intrerupta de piticanie; fiind nevoita sa reiau paragrafe/pagini/capitole.

Ashadar, m-am hotarat la ceva mai light: sa devin prost. Un scriitor tanar, care…promite mult. Mai are de munca, e drept, dar…carte placuta.
Am retinut 2 idei din cartea lui:
1.inteligenta este un rateu al evolutiei. Si explica astfel: in epoca primitiva, indivizii ieseau la vanatoare. Acasa ramaneau…cei care nu puteau supravietui: nu alergau repede, nu tsinteau vanatul bine, si stand asha in jurul focului din peshtera…omul incepe sa cugete. Astfel se naste omul inteligent. Dureros, nu?😀

2. -de ce nu mai ai prieteni?
-au mucegait
[..]
-i-ai pus la lada de gunoi?
-nu a fost nevoie. S-au aruncat singuri in viatsa lor fara vlaga.

Ultima idee m-a pus pe ganduri. Stau in pat, cu 2 iubiri ale mele: cartea+piticania si imi dau seama, ca restul nu mai conteaza (goana dupa o realizare in viata: bani, job, casa, masina…). Am alaturi tot ce mi-am dorit si imi umplu viata si inima.
Asta o zic, acum, cat inca iau 85% din salariu =concediul de maternitate. Vorbim cand ajung la aia 6+2 mil de la stat😀

Leave a Reply

