arakelian

lumea mea, si-a altora.

vecinii

Leave a comment


Si am terminat de cetit Versetele Satanice. Dar nu de ele voiam sa scriu. Ci de vecinii de la un bloc distanta (50m mers pe jos). Vecinii au amenajat in spatele blocului, langa tomberoane, inca 2 speciale: unul pt hartie, si unul pt pet-uri. Si au scris mare pe ele: Aici se pune hartie; Aici se pun sticle de plastic!!!
Mai nou, cand ies la plimbare, fac 3 drumuri:
-duc carutul jos
-duc sacosele cu sticle de plastic si hartii de aruncat
-duc fifi
Ca ma doare sufletul sa ajunga toate gunoaiele la Glina aruncate, cand pot fi reciclate. Hai ca nu salvez io un copac, dar o ramura acolo tot e ceva.

Cum pot unii sa aiba initiative din astea? Cum pot doar unii ?Ca daca la fiecare bloc ar fi…nu, am pretentii sa fie la fiecare scara. E suficient sa fie in locuri la vedere, sa zicem la gurile de metrou/in intersectii, 2 tomberoane mari pe care sa scrie: sticle de plastic/hartie/sticla ….si la unii oameni s-ar trezi mai usor simtul civic. Nu la toti, dar daca la 10% s-ar misca ceva .. si tot merita.

Buni vecini avem.

P.S. stau in sect 4. Inainte, stateam in sect.3 si acolo am vazut tomberoane personalizate…. mi-e dor de tine, Negoita…

Leave a Reply

