arakelian

lumea mea, si-a altora.

timp…incontro mergi…

Leave a comment


Timpul trece.

Adevaruri mari graiesc…

De fapt, nu am mai scris aici de cateva luni. Cand? si ce? aici de obicei scriam de viata noastra ‘artistic&social&culturala’. Care in ultimul timp -> numai la viata de zi cu zi. Ultimile 20 zile din viata noastra= primele 20 zile din viatsa Marei si pozele sunt mai mult decat ‘words’.

Am inceput in ultimile luni mai multe carti, nu am terminat niciuna si nu m-a impresionat niciuna. Acum incerc sa citesc Versetele satanice, ale marelui meu prieten Salman Rushdie. O carte controversata, dar atat de ‘specifica’ unui om atat de cult. Voi mai scrie ceva citate din ea…dar in alt post. Aici doar mi-am explicat tacerea: un travaliu si o lauzie.

Leave a Reply

