arakelian

lumea mea, si-a altora.

1900

Leave a comment


Ma intreaba cineva despre filmele care m-au marcat. Ca si obliei i-am zis despre Sunetul muzicii, apoi m-am gandit (tot la un music-hall !!!) Dancing with the dark, ca in final, al 3a sa nu stiu ce sa zic. De fapt nu mai stiu numele filmului…io ii ziceam: pianistul de pe vas. In aceeasi discutie..imi este recomandat filmul 1900, descoperind cu stupoare ca e tocmai filmul la care ma gandeam. Si il recomand mai departe; pt ca l-am vazut a 2a oara, lucru care mi se intampla rar, pt ca e un film plin de muzica buna dar si de sperantsa, sperantsa celor in drum spre taramul fagaduintsei, sperantsa care le apare inainte de a vedea statuia libertatsii.

Multa muzica, da? Si de calitate; ca pe multa lume, muzica inceputului de secol ma fascineaza; perioada tatonarilor, si a recunoashterii muzicii negrilor, a emanciparii femeii si a perfectionarii instrumentale… da, o perioada de avant artistic.

Leave a Reply

