arakelian

lumea mea, si-a altora.

am o leapsa

4 Comments


deci…de la oblia citire, facem cum zice ea, nu putem refuza o domnisoara:
-deschidem cartea din rucsac, la pajina 123, si scriem ce cere ea de acolo: aliniatul 5, care e un dialog (p.s. nu am ajuns inca la pajina 123 cu cititu…)

“-Daca m-am cacat in celula e din cauza bolii, zice Trifulcio.” Nu m-am putu tine, don Melquides. Pe cuvant!
-O s-0 facem si pe asta, zice Bermudez. Curatam tot ce-i de curatat, Serrano”

Sa stiti ca nu e o carte atat de…vulgara precum pare citatul. Nici nu pot sa va explic contextul, abia am ajuns la pajina 100 cu cetitul, si fiind destul de grea, am reluat-o… Dar e o carte faina.
Ghici ce carte e???

P.S. Nu am cui (in mod explicit) sa dau leapsa, cine musca…musca!😀

P.P.S. Da’ ghiciti ce carte e?

4 thoughts on “am o leapsa

  1. vai, daca stiam… dar ce limbaj…🙂 pai scriitorul asta cine poate fi – san antonio?? mai da un clue, ceva.

  2. clue:
    -scriitor e inca in viatsa
    -e la moda
    -e sud american… (asta nu e chiar un ‘clue’ -pt ca se poa deduce si din numele personajelor)
    -s-o gandit scriitorul, ca isi salveaza compatriotii candidand la postul de preshedintele tsarii. Eshec… nu pui un om de cultura in mizeria politica (ei, si la noi in tsara mai sunt asha gafe…)
    -cartea are 2 pers. principale (Santiago Zavala si respectiv Ambrosio)si mai multe planuri….bine imbarligate, startul fiind in jurul unei conversatii

  3. got it, cred. nu am citit cartea, dar dinsul e mario vargas llosa. da? ce rau mi-a parut ca n-a iesit presedinte… dar cred ca i-ar fi afectat/distrus scrisul. deci mai bine!🙂

  4. dada…aia e cartea. SI chiar e faina…o termin io, dupa ce termin zugravitul. Sau ma termina zugravitul pe mine

Leave a Reply

