arakelian

lumea mea, si-a altora.

cujetari

Leave a comment


In ultimile luni nu prea cuget. Asha cum a zis tttare bine colegul meu de munca, mai am un neuron si ala lucreaza part time. SI totusi, am reusit sa ma cert cu o angajata Metrorex, de la statia Stefan cel Mare, ca nu imi vedea niciun aparat abonamentul, (culmea, doar de acolo), si ma punea sa imi iau altul, apoi sa sar bara. Insarcinata in luna a7a? nu sar nici parleazul…. nu sar nici peste mese, doar s-ar putea sa ii fac plangere, imediat ce imi merge site-u Metrorex.

In alta ordine de idei, in metrou cetesc. Ca sa imi obosesc, neuronul,nu? AM terminat Memoriile lui Farah Pahlavi, fantastica femeie…si grea viatsa. Mashinatiile politice, dedesupturile ‘scanteilor’ pe seama petrolului, mancatoriile si barfele…de neam regal ma vor incita intodeauna. Chiar daca pe alocuri mi-a adus aminte de grandomania ceausista…si aici ma refer atat la vizitele loco, cat si atentiile catre ceilalti preshedinti de stat. Mi se pare exagerat sa ii faci cadou cuiva… un covor persan cu chipul omului desenat pe el. Chiar si din partea unui rege de neam persan.

Si am inceput Conversatie la Catedrala de Llosa. Interesanta carte…emana multa tensiune/ura, iar Peru are ceva in comun cu Romania. Cand ma edific ce…va spun. Llosa m-a contrariat tot timpul, impactul dintre Matusha si condeierul (telenovelista, din punctul meu de vedere) si Razboiul sfarsitului lumii (o carte care te fura dar si shocheaza, te destinde pe alocuri dar si marcheaza) fiind mare; de fiecare data ma intreb…cum va scrie? pt ce gen de cititori? pt ca e clar…scriitorul Mario Varga Llosa poate mai mult decat pare…si stie sa surprinda.
Citeam din interviurile lui… si am ramas impresionata, si el ca si Garcia Marquez sunt cititori de Faulkner. Poate intr-o zi o sa reusesc sa termin cartile lui Faulkner care le-am cumparat candva…cand aveam mai multi neuroni.

Leave a Reply

