arakelian

lumea mea, si-a altora.

filme de weekend (10)

Leave a comment


1., tre sa mentionez o emisiune de pe Discovery chanel: How is made, (difuzata joi seara), pe care o priiind taaar rar , ultima data mi-a placut ca am invatat cum se fac shuruburile si piulitele. Tehnica e simpla, pasi repetati de inferbantare si racire a otelului, pt ai da duritatea necesara. A, si testele sunt interesanteđŸ˜€
O aplicabilitate imediata a nr. 1=> este la 3đŸ˜€
2. The usual suspects. 1996: Oscar/Bafta pt cel mai bun scenariu Pentru mine e unul din cele mai bune scenarii de film de actiune. In momentul acesta, nu imi aduc aminte de altul!!
3. Prison Break . Serialul de actiune alatura cateva tipuri de oameni diferite: injinerul, mafiotul, pilotul, nebunul, paraciosul, homosexualul, gardianul corupt, si gardianul aerian. Totul intr-o comunitate etanha condusa de alte reguli.
9.2 puncte pe imdb- cam mult, sincer, dar am vazut ca oamenii sunt mai darnici pe imdb, in privintsa serialelor.
Ca amanunt – pt fete: frumushel eroul principal: Wentworth Miller , tipul il tineam minte din Dinotopia (acolo era mai pustan)

Leave a Reply

