arakelian

lumea mea, si-a altora.

Cotele apelor Dunarii, cent cent centimetres

Leave a comment


Cent centrimetres, diametru pe tavan. In creshtere. Cresc florile pe tavan, lateral pe perete, sub faiantsa (de care m-am atashat), in in ligheanul pus dedesupt.
Ce sa ii faci, vecinul de deasupra, un pensionar care neaga ca de la el. Poate de mai sus!! desi stau la penultimul etaj- mai sus e Dumnezeu, dar nu vrea sa ne arate mila lui, cu vreo ploicica.
Vorbind serios, m-a inundat vecinul. Probabil i s-a fisurat o tseava in perete, pt ca la el cica e uscat. Nu ma cert cu el- imi aplic arma albastra:asigurarea. Am sunat la Alianz Tiriac (servicii daune bunuri Bucuresti- 207.16.12). Sa vedem miine la evaluare.
Nu imi doresc iar zugravit/ipsos,pereti de finisat. E ingrozitor.

P.S. Nu am ajuns in Venetia. Sper ca pana diseara, sa nu vina ea la mine. Sper sa se termine repede totul.

Leave a Reply

