arakelian

lumea mea, si-a altora.

filme de weekend (9)

Leave a comment


Nu e weekend. Dar weekendu asta voi servi Rome. Le-am inchiriat – si pana joi tre sa vedem ambele seriiđŸ˜€
Am vazut deja 1 episod jumatate. Am remarcat- nu numai valoarea istorica (respecta destul de bine amintirile mele de istorie antica )
ci si coregrafie/costume, machiaje, efecte speciale, dar si duritatea lui. Multa violenta ar spune unii, pe de alta parte cam asha erau timpurile demult apuse: 1% nobili, restul 99% din oameni traiau intr-o mizerie de nedescris, cu sperantza de viatza pe la 40 ani, datorita razboaielor si epidemiilor.
Mie imi plac discutiile din senatu lor. Le vad net superioare celor din ecihvalentul de astazi romanescđŸ˜€

Leave a Reply

