arakelian

lumea mea, si-a altora.

de la viatsa altora la visele mele

Leave a comment


Un tam tam fantastic pe partea demonstratiei de duminica – pentru drepturile homosexualilor. Parerile sunt impartite, singurul lucru care imi sare in oky,an de an: ca atributul TOLERANTA lipseste din ‘proprietatile’ romanilor.
Am cetit presa, am cetit si ceva bloguri. Din link in link (blog in blog) am ajuns sa cetesc parerea unui homosexual. Frustrat,chinuit cu viatsa care o duce. Mi-e mila de el, ca trebuie sa se ascunda/sa duca o viatsa dubla/tripla/n-upla. Eu nu cunosc niciunu. Sau cei din jurul meu nu au curajul sa recunoasca. Probabil nu sunt cea mai de incredere persoana. Sau am putini prieteni. Sau…oricum e foarte greu sa lupti cu prejudecatile, cu modul limitativ de a gandi, si privi pe celalalt, care ‘nu e ca mine, deci nu e normal’. Mitul patul lui Procust e inca o realitate, si la 20 ani dupa revolutie, si daca asta ar fi singura problema a societatii noastre…. Ce ash face daca ar trebui sa duc o viatsa in care nu ma simt bine? in care nu ma simt EU? NU stiu. Dare ash face ceva. Ash schimba job/grupul de prieteni/societatea/orashul/tsara. Ash cauta mediul unde sa ma simt naturala: in jungla/varful muntelui/alta parte. Macar ash incerca. Nu pot sa ma vad, zi de zi, trezindu-ma cu frica in san, si iesind din casa cu strangere de inima catre un loc in care nu sunt dorit, nu ma simt in largul meu, abia astept sa plec, sa ma furisez/sa imi fie jena cu jumatatea, sa mint (ca am prietena/am preocupari ca ei etc), sa imit ceva in ce nu cred.
Off topic:
Ei, tot citind, am ascultat una din melodiile adecvate problemei ‘NOASTRE’ : Proud- Heather Small . Heather este fosta solista de la M People. O voce pe gustul meu: grava, puternica,ampla, care mi-a placut acum muulti ani. Multumesc baieti! (guys) ca mi-ati adus aminte de ea! Multumesc din suflet.

Acesta nu e cea mai buna/cunoscuta melodie a ei. Era una din preferatele mele🙂 Si inca e

Leave a Reply

