arakelian

lumea mea, si-a altora.

Poiana Costilei si ursul ei

2 Comments


Programul de weekend a fost trasat: cu primul tren -> la Busteni si de aici sus in Bucegi, pe banda galbena (asta a fo simplu, ca tot suntem intr-o dunga): Bushteni->Poiana Costilei->Omu. Traseu de 5-6 ore. Sau cat o fi in realitate, ca nu am apucat sa testez. Am fo’ deturnati, la numai o ora de la intrarea in padure de un urs. Trecea moshu’ agale prin carare…ca am facut stanga imprejur cap compas inapoi😀. Nu stiu cat de repede am coborat/si cat ne-am intors dar stiu ca prinsei viteza.. M-a parasit si reflexul japonez de a face poze. Ne-am oprit mai jos, la intalnirea cu 2 grupuri, ne-am plans de aventura, si am re- urcat cu ei. Cu inima mica, mica.
Uimitoare, era fetita unui nene, de 8 ani. Cu o viteza si o energie…. au domolit-o pietrele, cand trebuia sa faca pasul cat jumatate din inaltimea ei🙂
De urcat, nu am mai urcat mult. Ca venea ploaia. Asha ca…ne-am intors iar. La o ciorba fierbinte la Casa Taraneasca.

2 thoughts on “Poiana Costilei si ursul ei

  1. Mai sus de Costila, in stanga(traseu nemarcat) este o cabana a alpinistilor. Acolo ne trezea ursul in fiecare dimineata, cerand mancare. Mai sus de cabana vedeam cat era ziua de lunga capre negre la pascut.

  2. Pingback: in 2007 m-am intalnit cu ursul in padure | arakelian

Leave a Reply

