arakelian

lumea mea, si-a altora.

bookfest reloaded

Leave a comment


asteptam targul de ceva vreme,. Si normal ca am fost! La prima ora, sa nu prind aglomeratie de la inceput. Ca oricum nu scap de ea pana la plecare😀
Ce am cumparat? Un Picasso + Peru (pentru ca 30% reduceri la albumele cu poze, care sunt mai scumpe de felul lor…chiar conteaza! )
Pentru inca 2 carti de la Humanitas:una de un egiptean (daca imi aduc aminte singura cum il cheama, sunt tare…dar nu, nu sunt in stare- doar ca a luat nenea un Nobel de literatura acu 20 ani.)si una de istorie de Lucian Boia , pentru 3 catsulii a 4 lei bucata: Sonata Kreutzer, poezii de Stefan Augustin Doinas, ceva de Tudor Caramfil, si la 8 lei, in engleza: 2 x Rudyard kipling (cartea junglei+ Kim), d.h.lawrence – women in love.
Oare cand le voi termina de cetit?🙂

P.S. Egipteanul e Naguib Mahfouz. Dar cartea NU imi aduc aminte cum se numeste… nici sa ma strofoc si storc. Doar sa sun pisica acasa sa se uite la cartea de langa pat😀

Tot la PS, ash adauga traista capatata la redactia Cotidianul, si experienta de a manca niste mici vis a vis de taraba cu Kurtos Kolach. Sau cum s-or numi. Se citeste “curtoci colaci”

Leave a Reply

